درام VAR در المپیک! بررسی گل آرژانتین دو ساعت پس از پایان بازی

در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، تیم داوری بازی آرژانتین و مراکش در المپیک ۲۰۲۴، دو ساعت پس از پایان بازی، به بررسی VAR گل دوم آرژانتین پرداختند. این اتفاق پس از آن رخ داد که گل کریستین مدینا در دقیقه ۱۰۶، بازی را به تساوی ۲-۲ کشاند و تصور می‌شد که بازی به پایان رسیده است. در نهایت، با بررسی VAR، گل مدینا آفساید اعلام شد و مراکش به پیروزی ۲-۱ رسید.

106 دقیقه داخل زمین و حدود دو ساعت خارج از زمین؛ با اتفاقات دیدار آرژانتین و مراکش غافلگیر می‌شوید.

به گزارش طرفداری، اتفاقات دیوانه‌کننده دیدار آرژانتین و مراکش در المپیک 2024 برای همیشه در یادها می‌ماند.

تیم ملی آرژانتین ساعتی پیش در دیدار با مراکش با گل دقیقه 106 کریستین مدینا به شکل معجزه‌آسایی به تساوی 2-2 رسید. پس از این صحنه، آشفتگی به وجود آمد. هواداران به زمین هجوم بردند و بازیکنان آرژانتین در حال که با مواد محترقه مواجه شده بودند، به سمت تونل فرار کردند. بینندگانی که از طریق یورو اسپورت، پوشش‌دهنده اصلی مسابقات، بازی را تماشا می کردند این تصور را داشتند که بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسیده است، اما اینطور نبود. با تصمیم فیفا و داور مسابقه، بازیکنان دو تیم داخل رختکن ماندگار شدند. داور قصد داشت گل دوم مراکش را طی طولانی‌ترین VAR تاریخ بازبینی کند. با مشاهده تصاویر تلویزیونی مشخص شد که گل دوم آرژانتین آفساید بوده است.

گل آفساید آرژانتین
گل آفساید آرژانتین

حدود دو ساعت پس از بازی، تصمیم گرفته شد که داور شخصا به سراغ مانیتور کنار زمین برود. قرار بود در صورت آفساید بودن گل آرژانتین، بازی سه دقیقه دیگر ادامه داشته باشد. در نهایت در میان تعجب همه، گل مدینا مردود اعلام شد. بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند تا سه دقیقه در حالی که نتیجه بازی 2-1 به نفع مراکش بود، به کار خود ادامه دهند. در حالی که بسیاری از رسانه‌ها فکر می‌کردند بازی با تساوی 2-2 پایان رسیده است، اکنون پس از گذشت دو ساعت از بازی، مراکش طی اتفاقات دیوانه‌وار به پیروزی 2-1 رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر