گریم عجیب سارا بهرامی در یک نمایش ؛ اصلا نمی‌شناسید (عکس)

سارا بهرامی در نمایش «جیب‌هایی پر از نان» با گریمی که توسط بهاره اسدی اجرا شده است، روی صحنه می‌رود.

اگر این روزها به تماشای نمایش «جیب‌هایی پر از نان» نشسته باشید، اصلا بعید نیست که لحظات آغازین اجرا، سارا بهرامی را با گریمی که بر صورتش نشسته، نشناخته باشید.

به گزارش ایسنا، سارا بهرامی اصولا بازیگر پرکاری نیست بخصوص در زمینه تئاتر، او این روزها با نمایش «جیب‌هایی پر از نان» در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.

او در آخرین روزهای تمرین این نمایش دچار آسیب‌دیدگی پا شد و به همین دلیل اجرای این اثر نمایشی دو سه روزی به تاخیر افتاد اما حالا مدتی است که این نمایش روی صحنه رفته و این بازیگر با وجود مصدومیت هر شب روی صحنه می‌رود.

نمایش «جیب‌هایی پر از نان» به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه‌کنندگی جلال تیموری از 15 تیرماه اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده و امروز برای اولین بار عکسی از سارا بهرامی از سوی گروه اجرایی منتشر شده که گریم متفاوت او را در این نمایش نشان می‌دهد.

سارا بهرامی در این نمایش با گریمی که توسط بهاره اسدی اجرا شده است، روی صحنه می‌رود.

سارا بهرامی در نمایش «جیب‌هایی پر از نان»

گریم عجیب سارا بهرامی در یک نمایش ؛ اصلا نمی‌شناسید (عکس)

بهرامی که دانش‌آموخته تئاتر است، پیش از این با بازی در نمایش‌هایی همچون«راهزنان»، «متولد 1361»، «اگر..»، «هم‌هوایی» و «مخمصه» روی صحنه رفته و در سینما نیز در آثاری چون «دارکوب»، «جنگل پرتقال»، «ایتالیا ایتالیا»، «جمشیدیه»،«یک عاشقانه ساده»، «لتیان» و ... به ایفای نقش پرداخته است که بازی در فیلم «دارکوب» برایش سیمرغ بلورین بازیگری زن را از جشنواره تئاتر فجر به همراه داشت.

«جیب‌هایی پر از نان» نوشته متئی ویسنی‌یک است که ترجمه آن را وحید رهبانی، دیگر بازیگر و کارگردان تئاتر بر عهده داشته است.

اجرای این اثر نمایشی تا 15 مرداد ماه در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد سمندریان ادامه دارد و این نمایش هر شب ساعت 21:15 روی صحنه می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر