رئال مادرید: ۱۰۰۰ میلیارد یورو درآمد؛ تاریخ‌سازی در فوتبال

رئال مادرید با کسب درآمد بیش از ۱۰۰۰ میلیون یورو در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴، به اولین باشگاه تاریخ فوتبال تبدیل شد که به چنین دستاوردی می‌رسد. این در حالی است که ورزشگاه برنابئو در حال بازسازی است و رئال در فصل آینده با استفاده از ظرفیت ورزشگاه جدیدش می‌تواند این درآمد را تا ۱۳۰۰ میلیون یورو افزایش دهد.

فلورنتینو پرز درآمد باشگاه رئال مادرید را «10 برابر» افزایش داد.

به گزارش فارس؛ «رئال پردرآمدترین باشگاه تاریخ فوتبال»، این گزارش امروز (چهارشنبه) نشریه آس اسپانیا از تاریخ سازی جدید مادریدی‌ها در نظام پولی دنیای فوتبال است.

درآمد رئال مادرید در فصل 2023-2024 بیش از 1000 میلیون یورو شده تا به اولین باشگاه تاریخ فوتبال تبدیل شود که درآمد سالیانه‌اش بیش از یک میلیارد یورو شده است.

رئال مادرید از زمان آغاز مدیریت فلورنتینو پرز از سال 2000 رشد خود را آغاز کرد و تنها در دوران این مدیر موفق 7 جام قهرمانی اروپا آورده است.

پرز را به عنوان موفق ترین مدیر باشگاه تاریخ فوتبال می شناسند. درآمد رئال در اولین ریاست پرز 100 میلیون یورو بوده که در طول 24 سال درآمدش به 10 برابر افزایش یافته است.

نشریه آس می‌نویسد که درآمد رئال مادرید نسبت به فصل گذشته «رشدی 27 درصدی» داشته تا «230 میلیون یورو بیشتر درآمد کسب کند» و به رکورد تاریخی 1073 میلیون یورو درآمد برسد.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، درآمد امسال رئال بدون ورزشگاه برنابئو است که در حال بازسازی است و در فصل آینده با استفاده از ظرفیت ورزشگاه جدیدش می‌تواند این درآمد تا «1300 میلیون یورو افزایش دهد».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر