غذا و حمل و نقل در پاریس المپیکی نیست؛ اعتراض ورزشکاران ایرانی به شرایط نامناسب

ورزشکاران ایرانی در آستانه المپیک ۲۰۲۴ پاریس با مشکلات عدیده‌ای در خصوص غذا و حمل و نقل روبرو هستند. جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، با انتقاد از این وضعیت، آن را "غیرقابل قبول" دانست و گفت: "شرایط در ایران خیلی بهتر از پاریس است."

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز می گوید: وضعیت پاریس به هیچ وجه المپیکی نیست و تغذیه و حمل و نقل اصلا شرایط خوبی ندارد.

به گزارش فارس، در حالی که دو روز دیگر المپیک 2024 پاریس رسما آغاز می شود، اما آنچه از حال و هوای این شهر عنوان می شود شرایط متفاوتی با یک فضای المپیکی دارد و شرایط نامناسب تغذیه ای و حمل و نقل اعتراض ورزشکاران و مربیان را در آورده است.

* در ایران شرایط میزبانی خیلی بهتر از پاریس است

جمیل لطف الله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از وضعیت نامناسب غذایی و حمل و نقل اظهار داشت: وضعیت غذایی اصلا خوب نیست و گاهی اوقات شما چیزی برای خودن در رستوران پیدا نمی کنید! مثلا روز گذشته نوشاد عالمیان برای صبحانه دنبال تخم مرغ بود، اما وجود نداشت.

وی ادامه داد: حمل و نقل هم اصلا وضعیت جالبی ندارد و خیلی بی نظم و با تاخیر زیاد هستند. گاهی اوقات هم مسیرها را گم می کنند و در کوچه و خیابان دور خودمان می چرخیم! خیلی شرایط سختی است و چیزی به عنوان شرایط المپیکی مشاهده نمی‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد اینکه اعتراضی کرده اید یا خیر، گفت: اعتراض مان را به کادر سرپرستی خودمان منتقل کردیم و امیدوارم در ادامه شرایط بهتر شود. باور کنید بازی های جوانان و نوجوانان که ما خودمان در ایران برگزار می کنیم نظم بهتری دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر