گزارش اختصاصی مشرق/

جزئیات حملات هوایی رژیم صهیونیستی به استان الحدیده / بزرگترین شهر اقتصادی و تجاری صهیونیست‌ها گزینه بعدی ارتش یمن برای غافلگیری + نقشه میدانی

صهیونیست ها و متحدانش با حمله به استان الحدیده باید منتظر اصابت موشک ها و پهپاد های یمنی به مراکز حساس و راهبردی بزرگترین شهر اقتصادی و تجاری خود باشند.

سرویس جهان مشرق - ارتش یمن بامداد جمعه بیست و نهم تیر در ادامه حمایت از مردم نوار غزه و پاسخ به جنایات اشغالگران، در یک عملیات خاص و منحصر به فرد، یک نقطه از پیش تعیین شده را در شهر تل آویو پایتخت خودخوانده صهیونیست ها به صورت دقیق با موفقیت هدف قرار داد.

رزمندگان مقاومت در جریان این عملیات متفاوت و غافلگیرانه از پهپاد جدیدی رونمایی کردند و ساختمانی را در غرب شهر تل آویو هدف قرار دادند و با کشته و زخمی کردن حداقل هشت نفر، صهیونیست ها و متحدانش را در میدان نبرد در شوک و وحشتی عمیق فرو بردند.

پرنده پرقدرت یمنی ها که «یافا» نام دارد با پیمودن مسیر 2 هزار و 200 کیلومتری از استان صعده، دریای سرخ، صحرای سینا و پشت سرگذاشتن تمامی سامانه های دفاع هوایی آمریکا، انگلیس و رژیم های تحت فرمان از جمله اردن، عربستان و مصر توانست به عمق سرزمین های اشغالی برسد و صهیونیست ها را مانند عملیات هفتم اکتبر در خواب غافلگیر کند.

گزارش مشرق درباره این حمله را اینجا بخوانید:

آشنایی با جدیدترین محصول پهپادی انصارالله یمن/ "زیبای یمنی" با سر جنگی Air burst در قلب تل آویو +فیلم

در این عملیات هدفمند، سامانه های پدافندی صهیونیست ها هم عبور تک پهپاد خاص مقاومت را تشخیص ندادند و فعال نشدند و ناکارآمدی خود را به طور کامل به نمایش گذاشتند تا پیام تل آویو ناامن است راحت تر به جهان مخابره شود و همین مسئله سران ناتوان رژیم اشغالگر و متحدانش در ائتلاف غربی، عربی را به شدت خشمگین کرد.

عبور بدون مشکل این پرنده از تمامی سامانه های دفاع هوایی، موضوع ساده و قابل فراموشی نبود چرا که معادلات را در منطقه و جهان تغییر داد و حامل یک پیام واضح و شفاف برای صهیونیست ها و در مجموع اجماع واشنگتن بود که به جنایت در نوار غزه اصرار دارند و به دنبال جنگ در جنوب لبنان هستند.

جزئیات حملات هوایی رژیم صهیونیستی به استان الحدیده / بزرگترین شهر اقتصادی و تجاری صهیونیست‌ها گزینه بعدی ارتش یمن برای غافلگیری + نقشه میدانی

عملیات ارتش یمن نشان داد با عبور پهپاد ها و فعال نشدن تمام سامانه های دفاع هوایی، صهیونیست ها بیش از پیش آسیب پذیرتر می شوند و وضعیت در میدان نبرد تغییر می کند و اشغالگران به همین دلیل برای فرار از شکست، انجام حملاتی را با همراهی مستقیم آمریکایی ها، انگلیسی ها و... در دستور کار قرار دادند تا اندکی از درد شکست متحمل شده بکاهند.

یک منبع میدانی که تحولات را در یمن از نزدیک دنبال می کند به قابل پیش بینی بودن حملات مستقیم رژیم صهیونیستی بعد از عملیات در شهر تل آویو اشاره کرد و گفت: جنگنده های ائتلاف غربی، عبری، عربی با سوختگیری از هواپیماهای ایتالیایی به آسمان استان الحدیده رسیدند.

براساس اطلاعاتی که این منبع میدانی در اختیار گذاشته است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در جریان این حملات، نیروگاه برق و مخازن نفتی شهر و بندر الحدیده را در نزدیکی ساحل دریای سرخ (غرب استان) هدف قرار دادند؛ بندر الحدیده در حومه شمال غرب شهر الحدیده واقع شده و با پایتخت حدود 145 کیلومتر و تا سرزمین های اشغالی (بندر ایلات) هزار و 820 کیلومتر فاصله دارد.

رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن مخازن نفتی و سوختی در تلاش است شریان های اقتصادی یمن را که همزمان در تحریم و محاصره است را قطع کند و صنعاء را زیر فشار قرار دهد تا از عملیات های پهپادی و موشکی در امان بماند اما روند تحولات نشان می دهد این سناریو با شکست روبه رو می شود.

به گزارش مشرق، اگر صهیونیست ها و متحدانش به دنبال تشدید حملات باشند باید در دور جدید عملیات ارتش یمن منتظر اصابت موشک ها و پهپاد ها به مخازن سوخت، پالایشگاه ها و بندرهای خود باشند و در این شرایط یکی از اهداف و گزینه ها که بدون شک هدف قرار می گیرد بندر حیفا بزرگترین شهر اقتصادی و تجاری رژیم اشغالگر خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر