شگفتی‌سازان دور اول فوتبال المپیک؛ عراق و مراکش به صدر رسیدند

رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴ با نتایج شگفت‌انگیز آغاز شد. عراق با شکست اوکراین و مراکش با غلبه بر آرژانتین در صدر گروه‌های خود قرار گرفتند. در دیگر بازی‌های این دور، فرانسه با پیروزی پرگل مقابل آمریکا و ژاپن با شکست سنگین پاراگوئه عملکرد درخشانی داشتند.

مسابقات فوتبال المپیک در دور اول با نتایج جالبی همراه شد. 

به گزارش ایسنا، رقابت‌های فوتبال المپیک از روز چهارشنبه -سوم مرداد- آغاز شد و تیم‌ها در دور اول به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج رقابت‌های انجام شده از دور اول را در ادامه می‌خوانید. رقابت‌های فوتبال در دسته مردان با چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

گروه A

در این گروه نیوزلند با نتیجه دو بر یک موفق شد گینه را شکست داد و در دیگر دیدار این گروه فرانسه با نتیجه سه بر صفر آمریکا را از پیش رو برداشت.

گروه B

عراق در این گروه شگفتی ساز شد و دو بر یک اوکراین را شکست داد. دیگر بازی این گروه جنجالی شد و با نتیجه دو بر یک آرژانتین مقابل مراکش شکست خورد. آرژانتین در دقایق پایانی به گل تساوی رسیده بود و اینطور برداشت شد که بازی به پایان رسیده اما داور نزدیک به دو ساعت زمان لازم داشت تا این صحنه را بررسی کند که سپس آن را مردود اعلام کرد و بعد از آن دو تیم سه دقیقه بازی کردند که در نهایت مراکش برنده شد. 

گروه C

تیم ملی اسپانیا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی با نتیجه دو بر یک ازبکستان را مغلوب خود کرد و دیگر بازی این گروه هم مصر و جمهوری دومینیکن به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

گروه D

پرگل‌ترین بازی این دور با نتیجه پنج بر صفر به سود ژاپن مقابل پاراگوئه به پایان رسید و بازی مالی و رژیم اشغالگر قدس هم با تساوی یک بر یک پایان یافت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر