بازداشت ۲۵۰ معترض یهودی در کنگره آمریکا (+عکس) / لباس قرمز با شعار به نام ما نیست - هم اکنون آتش بس - بگذارید غزه زنده بماند

معترضان تی شرت های قرمز رنگی پوشیدند که روی آن عبارت "به نام ما نیست" و "یهودیان می گویند دست از تسلیح اسرائیل بردارید" نوشته شده بود. برخی از آنها بنرهایی با مضمون "هم اکنون آتش بس" و "بگذارید غزه زنده بماند" حمل می کردند.

 پلیس امریکا شماری از فعالان یهودی معترض را در داخل ساختمان کنگره آمریکا بازداشت کرد. این افراد به حمایت نظامی آمریکا از اسرائیل  اعتراض می کردند.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، این اتفاق روز سه شنبه یعنی یک روز قبل از سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در کنگره امریکا رخ داد.

 در این تجمع اعتراضی که توسط گروه "صدای یهودی برای صلح" سازماندهی شد، معترضان تی شرت های قرمز رنگی پوشیدند که روی آن عبارت "به نام ما نیست" و "یهودیان می گویند دست از تسلیح اسرائیل بردارید" نوشته شده بود. برخی از آنها بنرهایی با مضمون "هم اکنون آتش بس" و "بگذارید غزه زنده بماند" حمل می کردند.

این تجمع اعتراضی همزمان با سفر نتانیاهو به امریکاست. نتانیاهو  در این سفر با جو بایدن رئیس جمهور، کاملا هریس معاون رئیس جمهور و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا دیدار خواهد کرد.

بازداشت معترضان یهودی در کنگره آمریکا (+عکس)

گروه " صدای یهودی برای صلح" با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی گفت: "در 9 ماه گذشته، ما شاهد جنایات بی شماری در غزه بوده ایم که به نام ما انجام شده و توسط دولت ما تامین شده است."

 این گروه گفت که بیش از 250 معترض در میان 400 شرکت کننده در اعتراض در کنگره امریکا دستگیر شدند.
پلیس  امریکا هم گفت 200 نفر بازداشت شده اند.

در بیانیه پلیس کنگره آمده است: "ما به افرادی که به طور قانونی وارد ساختمان کنگره امریکا شدند گفتیم که اعتراض را متوقف کنند وگرنه دستگیر خواهند شد. آنها متوقف نشدند... تظاهرات در داخل ساختمان کنگره خلاف قانون است."

بازداشت معترضان یهودی در کنگره آمریکا (+عکس)

بازداشت معترضان یهودی در کنگره آمریکا (+عکس)

بازداشت معترضان یهودی در کنگره آمریکا

 
بازداشت معترضان یهودی در کنگره آمریکا

بازداشت معترضان یهودی در کنگره آمریکا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان