ماهان شبکه ایرانیان

هفته بیست و سوم لیگ آزادگان

برد مقابل صدرنشین، تنها راه چاره گل‌محمدی/ مس - بادران جذاب‌ترین دیدار هفته

هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال (لیگ آزادگان) با برگزاری ۹ دیدار در روزهای شنبه شانزدهم بهمن و دوشنبه هجدهم بهمن پیگیری می‌شود.

برد مقابل صدرنشین، تنها راه چاره گل‌محمدی/ مس - بادران جذاب‌ترین دیدار هفته

به گزارش ایسنا، در ادامه مسابقات لیگ آزادگان، 9 دیدار در دو روز برگزار میشود. در مهم‌ترین دیدارهای این هفته، ابتدا شنبه سپیدرود رشت تیم دوم جدول رده‌بندی میزبان پارس جنوبی رده سومی است. سپیدرود سه هفته‌ای است که صدرجدول را از دست داده و هفته گذشته بالاخره توانست پس از چهار بازی ناکامی در کسب پیروزی، مقابل خونه به خونه بحران زده به پیروزی برسد. علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرودی‌ها در این چند هفته بیش‌تر از اینکه تمرکزش روی کارهای فنی باشد، درگیر مسائل مالی باشگاه و درگیری لفظی با محمد مایلی‌کهن، سرمربی ملوانان بوده که نتیجه آن از دست رفتن صدرجدول برای آن‌ها شده است.
در مقابل پارس جنوبی قرار دارد که رکورد 12 دیدار شکست‌ناپذیری را در اختیار دارد. آن‌ها هفته دهم که مقابل راه‌آهن تن به شکست دادند در رده یازدهم قرار داشتند ولی پس از آن دیدار با هفت پیروزی و پنج مساوی خودشان را به رده سوم رسانده‌اند و حالا از شانس‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند. باید دید آن‌ها می‌توانند سپیدرود را در خانه و در حالی که بیش از دو سال است در خانه‌شان شکست نخورده‌اند، مغلوب خود کنند؟
بازی رفت این دو تیم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. این دو تیم درحال حاضر با امتیاز مشابه 39 و تفاضل گل مشابه هفت و تنها برحسب گل زده در رده دوم و سوم قرار دارند!
پس از تک دیدار روز شنبه، هشت دیدار روز دوشنبه برگزار می‌شود. در این روز، تیم صدرنشین ملوان بندر انزلی از ساعت 14 میهمان اکسین البرز رده هشتمی هستند. یحیی گل محمدی اگر می‌خواهد خودی نشان دهد و تیمش را به عنوان یک مدعی نشان دهد باید از این دیدار پیروز بیرون بیاید. اکسین با این که در پنج دیدار گذشته خودش گلی دریافت نکرده ولی تنها در دو دیدار پیروز شده که نتوانسته به آن‌ها در صعود در جدول رده‌بندی کمکی بکند. نکته منفی دیگر این که آنها به دو تیم هفدهم و هجدهم جدول رده‌بندی یعنی فجرسپاسی و استقلال اهواز امتیاز داده‌اند و نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل آن‌ها کسب نکرده‌اند.
با این اوصاف شاگردان گل محمدی اگر به صعود به لیگ برتر فکر می‌کنند، محکوم به برد در این دیدار هستند. البته کار آسانی هم مقابل آماده‌ترین تیم حاضر در لیگ آزادگان ندارند. ملوان دومین تیم شکست‌ناپذیر لیگ یک است و تنها سه شکست در کارنامه این فصل‌شان دیده می‌شود. آخرین شکست آن‌ها به بازی هفته شانزدهم مقابل خونه به خونه بابل سرحال آن زمان برمی‌گردد. درحال حاضر ملوان با 41 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و اکسین البرز با 32 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.
در دیگر بازی هم‌زمان با این دیدار، تیم رده پنجمی مس کرمان که شکست‌ناپذیرترین تیم لیگ آزادگان است به مصاف بادران دوباره اوج گرفته می‌رود. مس کرمان که دیگر به حریفانش اجازه امتیاز گرفتن نمی‌دهد، در پنج هفته ابتدایی نیم فصل دوم موفق به کسب چهار پیروزی و یک تساوی شده است. در مقابل بادران پس از روی کار آمدن محمد ربیعی نتایج درخشانی گرفته و در نیم فصل دوم سه پیروزی و دو تساوی کسب کرده است. این دو تیم درحال حاضر بهترین نتیجه را در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک گرفته‌اند و اگر از هفته هجدهم بازی‌ها را در نظر می‌گرفتیم، به ترتیب در رده اول و دوم قرار می‌گرفتند.
تا هفته بیست و دوم لیگ یک، مس کرمان با 36 امتیاز در رده پنجم و بادران با یک امتیاز کم‌تر در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. باید دید در جذاب‌ترین دیدار هفته بیست و دوم چه اتفاقی رخ می‌دهد و کدام تیم به یکه‌تازیش در نیم فصل دوم ادامه می‌دهد!
پس از این دو دیدار، تیم رده چهارمی گل گهر سیرجان در بوشهر به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود. گل گهر هفته گذشته با این که دو بار از نساجی مازندران پیش افتاد ولی با سد محکمی به نام محمد عباس‌زاده روبه‌رو شد و نتوانست پیروز از زمین بازی بیرون بیاید تا هم دو امتیاز حیاتی و هم رده دوم را از دست دهد. البته شانس بزرگی که این هفته آورده‌اند این است که تیم‌های بالای جدول با یکدیگر بازی دارند، پس می‌توانند امیدوار باشند با امتیاز دادن آن‌ها مقابل هم و برد خودشان مقابل ایرانجوان رده سیزدهمی، حتی به صدر جدول هم برسند.
درحال حاضر گل‌گهر سرجان 38 امتیازی است و سه امتیاز با ملوان صدرنشین فاصله دارد. ایرانجوان بوشهر هم با 23 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.
برنامه کامل بازی های هفته بیست و سوم لیگ آزادگان به شرح زیر است:
دوشنبه 18 بهمن 95    
* فولاد یزد - مس رفسنجان / ساعت 14:00 ورزشگاه  شهید نصیری یزد    
داوران: ابوالحسن دلباز – حمیدرضا افشون – سیاوش باقرنژاد – رضا کریمی، ناظر: رحیم مهرپیشه

* نساجی مازندران -  فجرسپاسی شیراز / ساعت 14:00 ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر    
داوران: حسین زرگر – جعفر مهاجر – امین زاهدی – عباس مهدی‌زاده، ناظر: بهرام مهرپیما
* آلومینیوم اراک - خونه به خونه بابل / ساعت 14:00 ورزشگاه امام خمینی اراک    
داوران: ناصر جنگی – مهرداد نجفی – حمید کاوندی – حامد رنجبر، ناظر: سعید بخشی‌زاده
* راه‌آهن تهران - خیبر خرم‌آباد /  ساعت 14:00 ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر    
داوران: حسین زیاری – مرتضی کاظمیان – عباس پورحیدری – سجاد لطافتی، ناظر: فرشید فرح‌نیا
* مس کرمان - بادران تهران / ساعت 14:00 ورزشگاه امام علی کرمان  
داوران: محمدحسین ترابیان – حسن انتظاری – جلیل شعرانی – ابوالفضل گرجی، ناظر: ابوطالب طاهریان
* سپیدرود رشت - پارس‌جنوبی جم بوشهر / ساعت 14:00 ورزشگاه شهید عضدی رشت    
داوران: یاسر همرنگ – حسین رحیمی‌پور – مهدی سیفی – کیوان علی محمدی، ناظر: محمد پیروزرام
* اکسین البرز - ملوان بندرانزلی / ساعت 14:00 ورزشگاه انقلاب کرج    
داوران: پیمان فرخی‌مهر – رحیم حاجی‌پور – حسین سلیمانی – مصطفی بینش، ناظر: امیربهرام نقوی
* ایرانجوان بوشهر - گل‌گهر سیرجان / ساعت 14:15 ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر    
داوران: وحید مالکی – حمید سبحانی – بهزاد پناهی – احمد محمدی، ناظر: بابک وسیله‌بر
* نفت مسجدسلیمان - استقلال اهواز / ساعت 14:30 ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان  
داوران: اشکان رضایی‌مقدم – محمدرضا طالبی – حمید نادری – وحید کیهانی، ناظر: محمود رفیعی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان