هیکل متفاوت آرنولد وقتی کارگر ساختمانی شد!(+عکس)

فیلم یادآوری کامل که آرنولد شوارتزنگر در آن نقش آفرینی کرده است، بر اساس داستان کوتاه We Can Remember It for You Wholesale نوشته فیلیپ کی دیک ساخته شد.

عصر ایران - یادآوری کامل (Total Recall) یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول سال 1990 است. کارگردانی این فیلم بر عهده پل ورهوون و نویسندگان فیلمنامه آن رونالد شوست، دن اوبانون و گری گلدمن بودند. در این فیلم آرنولد شوارتزنگر، ریچل تیکوتین، شارون استون، رونی کاکس و مایکل آیرونساید به ایفای نقش پرداختند.

فیلم یادآوری کامل بر اساس داستان کوتاه We Can Remember It for You Wholesale نوشته فیلیپ کی دیک ساخته شد و داستان داگلاس کواید (آرنولد شوارتزنگر)، یک کارگر ساختمانی در سال 2084 را روایت می کند که رویاهایی درباره بازدید از سیاره مریخ مستعمره شده را می بیند.

کواید از شرکت ریکال (Rekall) که در زمینه کاشت خاطرات دروغین در مغز افراد فعالیت می کند، بازدید می کند. از این طریق آنها می توانند بدون سفر به سیاره مریخ، هیجان حضور در آن را تجربه کنند. اما مشکلی طی این روند رخ می دهد. کواید متوجه می شود که تمام زندگی او در واقع یک خاطره دروغین است و افراد درگیر در آن اکنون قصد کشتن وی را دارند.

در عکس زیر آرنولد شوارتزنگر با ظاهری متفاوت و با شکمی بزرگ در کنار پل ورهوون در پشت صحنه فیلم یادآوری کامل دیده می شود.

هیکل متفاوت آرنولد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر