سردار آزمون به شباب الاهلی امارات نزدیک شد؛ تقابل احتمالی با سپاهان

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، در آستانه پیوستن به باشگاه شباب الاهلی امارات است. این انتقال می‌تواند منجر به رویارویی او با تیم سابقش، سپاهان، در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه امضای قرارداد با شباب الاهلی امارات است.

به گزارش فارس، سردار آزمون، مهاجم تیم‌ ملی فوتبال کشورمان که تحت قرارداد بایرلورکوزن است، پس از یک فصل حضور قرضی در رم ایتالیا یک قدمی بازگشت به آسیا است.

سردار که دوران بسیار کوتاهی را در سپاهان پشت سر گذاشت، از ابتدای دوران حرفه‌ای خود به روسیه رفت و برای تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت سن پترزبورگ بازی کرد.

با این وجود پس از سال‌ها بازی در قاره سبز، اکنون در یک قدمی انتقال به لیگ امارات قرار گرفته و با توجه به پیشنهاد باشگاه شباب الاهلی امارات در آستانه توافق قطعی با سرخ‌پوشان دبی است.

او به زودی در تست‌های پزشکی باشگاه اماراتی شرکت می‌کند و به احتمال فراوان با یک انتقال غافلگیر‌کننده که البته از لحاظ مالی به سودش است، به زودی با الاهلی قرارداد می‌بندد. درحالیکه اخباری مبنی بر حضورش در سویا نیز شنیده می‌شد. 

البته احتمال دارد سردار برای اولین بار در دوران لژیونر بودن خود مقابل یک تیم ایرانی قرار بگیرد زیرا شباب الاهلی 16 مرداد باید در پلی آف لیگ نخبگان به مصاف سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر