دمای تهران امروز به ۴۰ درجه می رسد/ هشدار بارش تگرگ به ۱۳ استان

آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعت‌ها وزش باد دارد. کمینه دمای پایتخت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دما نیز به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: کمینه دمای هوای تهران به 29 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دما نیز به بیش از 40 درجه می‌رسد.
 
به گزارش مهر، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور، گفت: امروز و فردا (4 و 5 مردادماه) بارندگی‌ها همراه با وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل پیش‌بینی شده است که در برخی مناطق همراه با بارش تگرگ است.
 
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و شب، مناطقی از آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات تهران، زنجان، قزوین، البرز، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید دارند که در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز پیش‌بینی شده است.
 
رفیعی با اعلام تداوم بارش‌ها تا اواسط هفته در کشور، تصریح کرد: در مناطقی از شرق، جنوب‌شرق، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید است که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.
 
این مسؤول افزود: آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعت‌ها وزش باد دارد. کمینه دمای پایتخت به 29 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دما نیز به بیش از 40 درجه می‌رسد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر