قتل ۲ نفر در پی انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل ۲ نفر در روستای "پلنگی" بخش کامفیروز جنوبی مرودشت، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس اعلام کرد: انتشار عکس خصوصی در فضای مجازی به درگیری طایفه‌ای و قتل 2 نفر در مرودشت منجر شد و قاتلی که 2 مرد 34 و 36 ساله را با سلاح گرم به قتل رسانده بود دستگیر شد.
 
سرهنگ فرشید زینلی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل 2 نفر در روستای "پلنگی" بخش کامفیروز جنوبی مرودشت، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که جوانی اقدام به انتشار عکس دختر یکی از اقوام خود در فضای مجازی کرده و این امر باعث عصبانیت پسر عموهای دختر شده و تعدادی از جوانان هر 2 طایفه با هم درگیر شده اند.
 
فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: در این درگیری فردی 41 ساله از افراد یکی از طایفه‌ها با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی کرد که منجر به مرگ هر 2 پسر عموی دختر شد.
 
زینلی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و در این زمینه 6 نفر را که در درگیری نقش داشتند دستگیر کردند، سرانجام کمتر از 30 ساعت ، قاتل که عرصه را تنگ دیده بود خود را به پلیس معرفی کرد.
 
زینلی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: قاتل به همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.
 
وی با اشاره به اینکه انتشار عکس در فضای مجازی جرم محسوب می شود، اضافه کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم های خانوادگی خود دقت بیشتری داشته باشند و به هیچ عنوان آنها را در فضای مجازی حتی برای نزدیکان و بستگان خود ارسال نکنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر