حمله خرابکارانه به شبکه ریلی فرانسه در آستانه مراسم افتتاحیه المپیک

ساعاتی پیش و در آستانه برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ که قرار است از ساعت ۲۱ امشب در پاریس برگزار شود، خبر حمله خرابکارانه به شبکه ریلی قطارهای سریع‌السیر فرانسه منتشرد که به اختلال گسترده در حمل و نقل ریلی این کشور منجر شده است.

تنها چند ساعت پس از حمله خرابکارانه به شبکه ریلی فرانسه در آستانه مراسم افتتاحیه المپیک 2024 در پاریس، رسانه‌ها از بروز «مساله امنیتی» در یکی از ایستگاه‌های قطار پایتخت فرانسه خبر داده‌اند.
 
به گزارش ایرنا، ساعاتی پیش و در آستانه برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک 2024 که قرار است از ساعت 21 امشب در پاریس برگزار شود، خبر حمله خرابکارانه به شبکه ریلی قطارهای سریع‌السیر فرانسه منتشرد که به اختلال گسترده در حمل و نقل ریلی این کشور منجر شده است.
 
در ادامه مصائب میزبان المپیک در آستانه افتتاحیه این رویداد، حالا خبری درباره کشف بمب در ایستگاه قطار «گار دو نورد» پاریس منتشر و براساس گزارش‌ها، این ایستگاه قطار به دلیل تهدید به بمب‌گذاری هم‌اکنون تخلیه شده است.
 
ژان باپتیست مارتی، خبرنگار فرانسوی در شبکه «ایکس» نوشت: یک تهدید به بمب‌گذاری در «گار دو نورد» در پاریس جریان دارد. محوطه اطراف این ایستگاه به طور کامل قرنطینه شده است. پلیس روی ریل‌ها دو بسته مشکوک پیدا کرده است. البته قرنطینه امنیتی رفته‌رفته در حال برداشته شدن است.
 
ساعتی پیش فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه واقع در مرز این کشور با سوئیس و آلمان که به خاطر تهدید بمب گذاری در روز افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس تخلیه شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر