مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ ؛ فقط ۱ دستگاه در جهان (عکس)

مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ، تلفیقی بی‌نظیر از هنر و مهندسی است. این خودرو که توسط کوچ بیلدری با نام کاروزریا تورینگ سوپرلجرا در میلان طراحی شده، با خطوط زیبا و منحنی‌های دل‌نشین، یک اثر هنری متحرک است

عصر ایران - مازراتی A8GCS برلینتا تورینگ متولد شده توسط کوچ بیلدر معروف کاروزریا تورینگ سوپرلجرا واقع در میلان، یک شاهکار است که از ترکیب میراث و نوآوری متولد شده است. این خودروی مفهومی با الهام از طراحی‌های نمادین آلفا رومئو، ایزوتا فراشینی و لانچیا فلاینگ استار در دهه‌های 30، تجسمی از  خطوط هماهنگ و روان است.

 A8GCS برلینتا با استفاده از مواد کامپوزیتی پیشرفته ساخته شده و نه تنها چابکی سبک وزن را به دست می‌آورد، بلکه بالاترین استانداردهای ایمنی و مقررات زیست محیطی را نیز رعایت می‌کند. سابقه کار این تیونر ایتالیائی به سال 1926 باز می گردد.

پیشرانه 4.2 لیتری 8 سیلندر این مازراتی 400 اسب بخار خروجی و 452 نیوتن متر گشتاور دارد. بدنه آلومینیومی روی شاسی فولادی سوار شده و رینگ های 19 اینچی نیز این مجموعه را همراهی می کند. سیستم ترمز برمبو در چرخ های جلو از دیسک 330 میلیمتری با کالیپرهای 4 پیستونه و در چرخ های عقب از دیسک 310 میلیمتری استفاده می کند. وزن خالص این خودرو 1150 کیلوگرم است.

مازراتی A8GCS برلینتا تورینگ

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر