شناسه : ۲۸۶۱۷۳۹ - شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
فورد روزانه ۱۴۸۰ میلیارد تومان برای بهبود کیفیت خودروهای خود هزینه میکند
فورد نتایج مالی سهماهه دوم خود را در این هفته منتشر و فاش کرد که هزینههای فراخوان و گارانتی این شرکت در سه ماه گذشته به ۲٫۳ میلیارد دلار رسیده است که برای شرکت روزانه ۲۵٫۵ میلیون دلار (روزانه ۱۴۸۰ میلیارد تومان) هزینه داشته است.
فورد در چند سال گذشته از میزان فراخوانهای خود کاسته و هزینههای آن در حال کاهش است. این خودروساز بهتازگی نتایج مالی سهماهه دوم خود را در این هفته منتشر کرده است.
به گزارش خبرآنلاین، فورد نتایج مالی سهماهه دوم خود را در این هفته منتشر و فاش کرد که هزینههای فراخوان و گارانتی این شرکت در سه ماه گذشته به 2٫3 میلیارد دلار رسیده است که برای شرکت روزانه 25٫5 میلیون دلار (روزانه 1480 میلیارد تومان) هزینه داشته است.
این خودروساز ابتکارات متعددی را برای بهبود کیفیت محصولات خود اجرا کرده است، اما نتایج حاصل از این تلاشها بلافاصله قابلمشاهده نیست. فورد افزایش هزینه را به خودروهایی نسبت میدهد که در دوران اوج همهگیری کرونا و قبل از آن، زمانی که مشکلات زنجیره تأمین باعث اختلال در تولید جهانی خودرو شد، ساخته شدهاند.
بر اساس دادههای اداره ایمنی ترافیک بزرگراه، فورد امسال 37 فراخوان برای بیش از 3٫5 میلیون خودرو صادر کرده است و در رتبه اول قرار میگیرد. کرایسلر با 36 فراخوان در سال جاری برای کمی بیش از 2٫2 میلیون خودرو در رتبه دوم قرار دارد.
به گفته فورد در اوایل سال جاری، این شرکت در حال تلاش برای بهبود کیفیت اولیه خود است. طبق گفته این شرکت، به میزان 30 درصد، مشتریان کمتری در سال 2023 در مقایسه با سال 2022 تحت تأثیر فراخوانها قرار گرفتند.
منبع: motor1