عموزاده خلیلی رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شد

نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید عصر سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ با حضور اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیئت‏ مدیره شامل برگزیدگان مذکور و حمیدرضا شاه‌آبادی، افسون امینی، فرمهر منجزی و اسماعیل امینی و همچنین مهدی حجوانی و محمدرضا مرزوقی، از اعضای هیئت‌مدیره قبلی و معصومه یزدانی و نسترن فتحی از بازرسان جدید، در دفتر این انجمن تشکیل شد.

اعضای چهاردهمین هیئت‌مدیره جدید انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، فریدون عموزاده خلیلی را به عنوان رئیس انتخاب کردند.
 
‌به گزارش قدس آنلاین، اعضای چهاردهمین هیئت‌مدیره جدید انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، فریدون عموزاده خلیلی را به عنوان رئیس و مناف یحیی‌پور را به عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، سولماز خواجه‌وند را به عنوان دبیر و شهلا انتظاریان را به عنوان خزانه‌دار انجمن انتخاب کردند.
 
نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید عصر سه‌شنبه 2 مرداد 1403 با حضور اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیئت‏ مدیره شامل برگزیدگان مذکور و حمیدرضا شاه‌آبادی، افسون امینی، فرمهر منجزی و اسماعیل امینی و همچنین مهدی حجوانی و محمدرضا مرزوقی، از اعضای هیئت‌مدیره قبلی و معصومه یزدانی و نسترن فتحی از بازرسان جدید، در دفتر این انجمن تشکیل شد.
 
در ابتدای این جلسه مهدی حجوانی با اشاره به رویدادهای تأثیرگذار اجتماعی و یا مربوط به انجمن در دوره فعالیت هیئت‌مدیره قبلی، گزارشی از وضعیت، فعالیت‌ها و پیشرفت امور در دوره مسئولیت هیئت‌مدیره در دو سال گذشته ارائه داد.
 
هیئت‌مدیره در این جلسه، ضمن تشکر از نامه تبریک انجمن تصویرگران و انجمن فرهنگی ناشران، درباره‌ی پیشنهاد زمان مناسب برای دیدار و برگزاری جلسه‌ی مشترک پیشنهادی با اعضای هیئت‌مدیره انجمن تصویرگران، روزهایی را مشخص و مقرر کرد تعامل و ارتباط با تشکل‌های مرتبط به طور جدی‌تر پیگیری شود.
 
اعضای هیئت‌مدیره این‌انجمن همچنین با اشاره بر تداوم پیگیری امور مرتبط به انجمن، تصمیم گرفتند با بررسی دقیق برنامه‌ریزی برای تداوم، تقویت و روزآمدسازی فعالیت‌های مثبت قبلی، بررسی پیشنهادهای ارائه شده از سوی اعضا در جلسه مجمع عمومی و دیگر پیشنهادهای مطرح را نیز در دستور کار خود بگذارند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر