اف‌ بی‌ آی اصابت گلوله به گوش ترامپ را تأیید کرد

پیش‌ از این، «کریستوفر رای»، رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا اظهار داشته بود که اف بی ای مطمئن نیست که گوش این رئیس‌جمهور سابق آمریکا با گلوله، زخمی شده باشد.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا تأیید کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در حادثه روز 13 ژوئیه و در جریان سوءقصد به جان او، توسط گلوله و یا قطعاتی از آن، زخمی شده است.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ اف‌بی‌آی ایالات متحده، زخمی‌شدن گوش ترامپ به دلیل اصابت گلوله را تأیید کرد. پیش از این، پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده بود که مطمئن نیست ترامپ با گلوله، زخمی شده باشد.

پلیس فدرال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که «آنچه موجب زخمی‌شدن گوش ترامپ شده است، گلوله بوده است خواه به‌صورت یک گلوله کامل و یا قطعات کوچکی از یک گلوله که از تفنگ ضارب، شلیک شده است».

پیش‌ از این، «کریستوفر رای»، رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا اظهار داشته بود که اف بی ای مطمئن نیست که گوش این رئیس‌جمهور سابق آمریکا با گلوله، زخمی شده باشد.
 
 اظهارات «رای»، خشم ترامپ را برانگیخته بود. وی در صفحه شخصی خود در «تروث سوشال» نوشت: «به همین خاطر است که این آدم، هیچ‌چیزی درباره تروریست‌ها و جانی‌هایی که به طرز بی‌سابقه‌ای وارد کشورمان شده‌اند؛ نمی‌داند».
 
ترامپ همچنین در این پست به کاهش اعتماد آمریکا به پلیس فدرال این کشور اشاره و تأکید کرد: «جای تعجب ندارد که یک‌بار نوشته بودم که اف‌بی‌آی، اعتماد آمریکا را ازدست‌داده است». 
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد کنونی حزب جمهوری‌خواه ایالات متحده در 13 ژوئیه و در هنگام سخنرانی در جمع حامیان خود در پنسیلوانیا، هدف گلوله قرار گرفته و از ناحیه گوش مجروح شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر