گرمای شهداد کرمان در مرز ۵۰ درجه/تداوم دمای بالا در اکثر نقاط استان

دریافر، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی دمای ۴۱ درجه در گرم‌ترین ساعات امروز برای شهر کرمان از دمای بالای اکثر نقاط استان خبر داد و افزود: صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۷

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: به لحاظ دمایی، در هفته جدید با استقرار توده هوای گرم تداوم دماهای بالا و هوایی گرم برای اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، امین دریافر امروز ششم مرداد ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: در هفته جدید وزش باد و گرد و خاک پدیده‌های غالب جوی در استان هستند.
 
وی افزود: از امروز تا پایان هفته با وزش باد نسبتاً شدید در استان و کویر مرکزی کشور انتقال ریزگرد به استان، متعاقباً افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در سطح استان به ویژه برای مناطق شمال، شمال غربی، جنوبی و جنوب شرقی را شاهد خواهیم بود و روز دوشنبه بر سرعت وزش باد در این مناطق افزوده خواهد شد.
 
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین امروز در برخی مناطق مرکزی، غربی و جنوب غربی به ویژه ارتفاعات این مناطق ضمن افزایش ابر، وقوع رگبار باران محتمل است.
 
دریافر گفت: صبح امروز لاله زار با دمای 15 درجه سانتیگراد سردترین، و شهداد روز گذشته با دمای 49.6 درجه گرم‌ترین نقطه استان کرمان بود.
 
وی با اشاره به پیش‌بینی دمای 41 درجه در گرم‌ترین ساعات امروز برای شهر کرمان افزود: صبح امروز شهداد با حداقل دمای 37.8 درجه سانتیگراد گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور و در 24 ساعت گذشته نیز با حداکثر دمای 49.6 بعد از دلگان با دمای 49.7 درجه سانتیگراد، بالاترین دما را داشته است .
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر