گرما مسابقات فوتبال و فوتسال فارس را تعطیل کرد

به دلیل افزایش شدید دما و به منظور حفظ سلامت ورزشکاران، تمامی مسابقات فوتبال و فوتسال در استان فارس لغو شد. هیئت فوتبال فارس با صدور اطلاعیه‌ای، این تصمیم را اتخاذ کرد.

هیات فوتبال استان فارس با انتشار اطلاعیه ای، تمام مسابقات فوتبال و فوتسال در استان را در روز شنبه و یکشنبه ( ششم و هفتم مرداد)  به دلیل گرما تعطیل کرد.

به گزارش ایرنا در این اطلاعیه که روز شنبه در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: باتوجه به تداوم ماندگاری توده هوای گرم، پیش‌بینی افزایش دما و به منظور پایداری انرژی برق در روزهای شنبه و یکشنبه،( ششم و هفتم مردادماه) بنابر تصمیم هیات رئیسه هیات فوتبال استان فارس، تمام مسابقات فوتبال و فوتسال در همه رده های سنی در شیراز و شهرستان های فارس، لغو و به زمان دیگری موکول می شود.

به گزارش ایرنا و بر اساس جدول وضعیت جوی هواشناسی فارس در روز شنبه ششم تیر ماه، شهرستان لامرد، منطقه افزر قیرو کارزین و روستای کورده شهرستان خنج با 47 درجه بالای صفر گرمترین منطقه فارس را به خود اختصاص دادند و دمای هوا در شیراز هم 45 درجه بالای صفر گزارش شد و دشت نمدان اقلید هم با 12 درجه بالای صفر خنک ترین منطقه فارس است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر