واکنش سخنگوی وزارت خارجه روسیه به افتتاحیه المپیک: باورم نمی‌شد چنین مراسمی برگزار شده و فکر کردم عکس‌ها جعلی یا فتوشاپ است

در حالی که ورزشکاران روسیه به دلیل تحریم‌ها، اجازه حضور در المپیک پاریس را با پرچم این کشور پیدا نکردند که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، امروز در پستی در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پرداخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس را به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «شکست بزرگ» خواند.
 
به گزارش ایرنا، در حالی که ورزشکاران روسیه به دلیل تحریم‌ها، اجازه حضور در المپیک پاریس را با پرچم این کشور پیدا نکردند که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، امروز در پستی در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از افتتاحیه المپیک 2024 پرداخت.
 
زاخارووا با ابراز تردید درباره کیفیت مراسم، گفت: قصد تماشای افتتاحیه را نداشتم اما بعد از دیدن عکس‌ها، باورم نمی‌شد چنین مراسمی برگزار شده و فکر کردم عکس‌ها جعلی یا فتوشاپ است!
 
یکی از انتقادات اصلی زاخارووا به برگزاری مراسم در فضای باز بود و سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، ساعت‌ها زیر باران بودن شرکت‌کنندگان را «مضحک» توصیف کرد.
 
زاخارووا با اشاره به رویه روسیه در استفاده از هواپیما برای پراکنده کردن ابرها قبل از رویدادهای بزرگ در فضای باز برای جلوگیری از بارندگی شدید گفت: سازمان دهندگان به فکر دستکاری ابرها برای تعدیل بارندگی یا ایجاد سایبان نبودند!
 
وی همچنین مشکلات حمل و نقل در پاریس در روز افتتاحیه را به سخره گرفت و از این اختلال به عنوان «فروپاشی سیستم حمل و نقل» یاد کرد که با حملات خرابکارانه و آتش‌افروزی در سیستم ریلی تشدید شد و از واکنش فرانسه به این حوادث انتقاد کرد.
 
او علاوه بر این، پاریس را به شهری تشبیه کرد که «موش‌ها در خیابان‌هایش جولان می‌دهند.» به گفته زاخارووا فرانسوی‌ها، جشن المپیک را به «رژه بزرگ همجنسگرایان» تبدیل کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر