محمد مهاجری: نیرو‌های سایبری تحت مدیریت یک جریان سیاسی فعالیت می‌کنند/ هرزمان که فرمان بگیرند، اقدام به تخریب می‌کنند

مهاجری تأکید کرد: بهترین کار این است که پزشکیان درخواست کند تمام رسانه‌های حاکمیتی با اسم و رسم واقعی خودشان فعالیت کنند. این رسانه‌ها باید با نهادی که به آن‌ها پول می‌دهد کار کنند. مثلا اگر رسانه‌ای مال بسیج است، آرم سپاه یا بسیج را در سایت خود بزند. این اقدام باعث می‌شود آفت‌های رسانه‌ای که گرفتار رسانه‌ها می‌شود، از بین برود.

نیرو‌های سایبری با نقشی مخرب در فضای مجازی، همواره به تخریب رقبا پرداخته اند، اتفاقی که فرصت اجماع و وحدت را از کشور می‌گیرد.
 
به گزارش انتخاب، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، درباره لزوم برخورد با ارتش سایبری و نقش سیاه نمایی آن‌ها از دولت گفت: این افراد درست است که اکانت فیک دارند، اما افراد ناشناخته نیستند. اکانت‌های آن‌ها تحت مدیریت یک جریان سیاسی فعالیت می‌کند. خیلی از این افراد شخصیت‌های حقیقی و حقوقی شناخته شده‌ای هستند؛ بنابراین هرزمان که فرمان بگیرند، اقدام به تخریب می‌کنند. این افراد پول‌های خوبی هم می‌گیرند و به شدت غیرحرفه‌ای عمل می‌کنند. این افراد بیشتر کاسب اند تا اینکه در فضای سیاسی تاثیرگذار باشند. تاثیرگذاری این‌ها از طریق فضای رسانه‌ای رسمی است که بنا به دستوری که دارند، اخبار فیکشان را منتشر می‌کنند. تلقی مهم بودن و پرتیراژ بودنشان به همین خاطر است.
 
وی درباره راهکار دولت در مقابل نیرو‌های سایبری بیان کرد: بهترین کار این است که پزشکیان درخواست کند تمام رسانه‌های حاکمیتی با اسم و رسم واقعی خودشان فعالیت کنند. این رسانه‌ها باید با نهادی که به آن‌ها پول می‌دهد کار کنند. مثلا اگر رسانه‌ای مال بسیج است، آرم سپاه یا بسیج را در سایت خود بزند. این اقدام باعث می‌شود آفت‌های رسانه‌ای که گرفتار رسانه‌ها می‌شود، از بین برود.
 
او افزود: من نمی‌دانم سیاست دولت پزشکیان درباره رسانه چه خواهد بود؛ اما اگر ایشان توصیه کند که رسانه‌ها کار حرفه‌ای کنند، قطعا به نفع دولت است. دولت باید ضعف و قوت هایش را در رسانه‌ها منتشر کند و تصویری واقعی از خود نشان دهد.
 
مهاجری درباره احتمال برخورد با نیرو‌های سایبری گفت: این طیف امکانات مالی و فنی و انسانی فراوانی دارند. معمولا کسی این گروه را گردن نمی‌گیرد و به همین علت، بد نیست که آقای پزشکیان برخورد کند تا مشخص کند صاحب این اکانت‌ها چه ارگانی است. اگر دولتی تقابل کند، صاحب این اکانت‌ها پیدا می‌شوند و شفاف خواهند شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر