دل‌نوشته علیرضا داودنژاد برای حواشی اکران افتتاحیه مصائب شیرین۲ ؛ نیامدنم از نخواستن نبود

چهارشنبه گذشته (۴ مرداد ماه) در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین ۲» در حالی برگزار شد که این کارگردان در پی درگذشت پسرش رضا داودنژاد( که فروردین ماه از دنیا رفت ) بنا بر توصیه پزشکان نتوانست در مراسم حاضر شود.

علیرضا داودنژاد درباره اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصائب شیرین 2» نوشتاری را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا،چهارشنبه گذشته (4 مرداد ماه) در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین 2» در حالی برگزار شد که این کارگردان در پی درگذشت پسرش رضا داودنژاد( که فروردین ماه از دنیا رفت ) بنا بر توصیه پزشکان نتوانست در مراسم حاضر شود.

اما جمعی از بازیگران همچون رضا عطاران، طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد به یاد رضا داودنژاد که در فیلم «مصائب شیرین 2» به ایفای نقش پرداخته است، در این مراسم افتتاحیه حاضر شدند.

اما ازدحام جمعیت برای عکاسی با بازیگران روند شروع مراسم را با کندی مواجه کرد و سخنرانی کوتاهی که قرار بود پیش از نمایش فیلم به یاد رضا داودنژاد انجام شود، به سرانجام نرسید و به دلیل کمبود وقت فقط فیلم نمایش داده شد.

در پی این حواشی علیرضا داودنژاد در متنی که در اختیار ایسنا گذاشت،خطاب به بازیگران حاضر در آن مراسم نوشت:

«عطا ، پارسا ، طنار ، ترلان و زهرای عزیزم
مهمانان هنرمند ، بزرگوار و عزیزی که به مراسم افتتاح نمایش فیلم دومین «مصائب شیرین» من دعوت شدید و آمدید اما متاسفانه مراسمی مناسب برگزار نشد و سخنی به میان نیامد و یادی از دوستی، همکاری و ارتباط شما با رضا نشد.

حالی و احوالی شکل نگرفت و خیر مقدم مناسب و پذیرایی در خوری هم اتفاق نیفتاد؛ باید اعتراف کنم که برای این قصور مقصری جز خود من وجود ندارد که با قصورم در حضور گفتگویی در نگرفت و یادی از آن یار سفرکرده به میان نیامد و خاطره‌ای بازگو نشد و خواه ناخواه بیشتر بخش ظاهر و یا سلبریتی شما مورد توجه و بهره برداری قرار گرفت و این ها همه از کوتاهی خودم بود که احتمالا به رفت و آمدهای اضافی و پر سر وصدای هنگام نمایش و رفتن و نماندن شما برای تماشای فیلم نیز ختم شد.

دل‌نوشته علیرضا داودنژاد برای حواشی اکران افتتاحیه «مصائب شیرین2» ؛ نیامدنم از نخواستن نبود

محروم شدن فیلم از امکان مصاحبه با شما و همکاران ، مخاطبن و مخصوصا اظهار نظرهای شما، بعد از دیدن فیلم و ثبت ، ضبط و ساختن کلیپ‌های تبلیغاتی موثر از انها برای روزهای اغازین نمایش فیلم و همچنین ساخته شدن یادگاری ماندنی برای پایان کار رضا و سبک منحصر به فرد او در بازیگری خسارت دیگری بود که از این قصور من ، نصیب فیلم او شد، قصور در ادای دین به بازیگری که در شش سالگی اشک ملت را در می آورد و با اولین فیلم نوجوانی‌اش کاندید سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد شد و مادر بزرگ را هم با شیوه های خاص خودش برای گرفتن سیمرغ یاری رساند.

به این ترتیب فیلم‌هایی خاطره انگیز و تبلیغاتی و ماندنی را که می توانستیم از آغاز و پایان مراسم نمایش فیلم مصایب شیرین 2 ثبت و ضبط کنیم نکردیم و شکرانه ، احترام هنرمندان و همکارانی را هم که به مراسم آمده بودند بجا نیاوردیم و خلاصه فرصتی مغتنم و ارزنده را از دست دادیم و این همه را نگفتم تا مگر برای کوتاهی خودم عذر تقصیر آورده باشم و ضمن تشکر از حضور شما و دیگر میهمانان از مسولان محترم فیلمیران نیز تشکر کنم.

پس امید را به تجدید دیدار می‌بندم و مطمئنم که از دل‌ها به یکدیگر راهی هست و شما خوب می‌دانید که نیامدنم از نتوانستن بود و نه از نخواستن و خوب و خوب‌تر می‌دانید که خیلی دوستتان دارم...
با احترام و ارادت

علیرضا داودنژاد»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر