تشکیل کابینه امنیتی اسرائیل برای بررسی حادثه مجدل شمس

سخنگوی ارتش اسرائیل تاکید کرد که وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش هم اکنون در حال انجام مشورت‌هایی با مقامات ارتش هستند.

در پی ادعای منابع اسرائیل درباره حمله موشکی حزب الله لبنان به منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی و کشته شدن شماری غیر نظامی، ایتمار بن گویر خواستار تشکیل کابینه امنیتی برای بررسی حادثه شد.
 
به گزارش مهر، در پی اصابت موشک به زمین فوتبال در روستای «مجدل شمس» در شمال سرزمین‌های اشغالی که به کشته شدن شماری از شهرک نشینان صهیونیست انجامید، مقامات اشغالگر به اتهام زنی علیه مقاومت اسلامی لبنان پرداختند.
 
در همین ارتباط، شبکه خبری الجزیره قطر شامگاه امروز شنبه گزارش داد که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل جلسه کابینه امنیتی با موضوع بررسی حادثه مجدل شمس شد.
 
از سوی، دیگر، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در ادامه ادعاهای واهی خود مدعی شد حزب الله اقدام به حمله به زمین فوتبال در مجدل شمس در شمال سرزمین‌های اشغالی کرده است.
 
سخنگوی ارتش اسرائیل تاکید کرد که وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش هم اکنون در حال انجام مشورت‌هایی با مقامات ارتش هستند.
 
شبکه 12 تلویزیون اسرائیل به نقل از یک مسئول نزدیک به نتانیاهو گفت این حمله به تحولاتی دراماتیک در مرزهای شمالی خواهد انجامید.
 
آخرین گزارش‌ها حاکیست که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگران که هم اکنون در واشنگتن به سر می‌برد سفر خود به آمریکا را نیمه تمام گذاشته و به سوی اراضی اشغالی پرواز کرد.
 
در پی ادعاهای اشغالگران مبنی بر دست داشتن حزب الله لبنان در حادثه اصابت موشک به روستای مجدل شمس، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای دست داشتن حزب الله در حادثه مجدل شمس را قویاً تکذیب کرد.
 
سازمان اورژانس اسرائیل اعلام کرد که شمار کشته‌ها و مجروحان حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی به 9 کشته و 30 تن زخمی افزایش یافته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر