بازداشت سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در کرمان

امشب در یک عملیات هماهنگ و مسنجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه‌دار و مسلح قصد عبور از پهنای جغرافیایی استان کرمان را داشت، در تور اطلاعاتی جان برکفان یگان تکاوری فراجا گرفتار و در یکی از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بازداشت شد.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: یکی از بزرگترین سرکردگان باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت 2 نفر از ماموران فراجا و مجروح شدن چهار افسر پلیس، در استان کرمان دستگیر شد.
 
به گزارش ایرنا از دادگستری کل کرمان امید رضایی شامگاه شنبه اظهار کرد: امشب در یک عملیات هماهنگ و مسنجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه‌دار و مسلح قصد عبور از پهنای جغرافیایی استان کرمان را داشت، در تور اطلاعاتی جان برکفان یگان تکاوری فراجا گرفتار و در یکی از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان بازداشت شد.
 
این مقام قضایی اعلام کرد: فرد دستگیر شده (الف.ب) در سال 1393 در درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر در چهارراه عشایری کهنوج 2 نفر از کارکنان کادر انتظامی کهنوج را شهید و چهار نفر از ماموران فراجا را مجروح کرده بود.
 
وی ادامه داد: در پرونده سیاه این متهم سوابق شرارت متعددی از جمله قتل بیش از سه نفر از شهروندان بی گناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه مواد مخدر، سرقت های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.
 
دادستان کهنوج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و عبرت آموز خواهد بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر