باران برهم زننده ریتم المپیک؛ مسابقات به تعویق افتاد و حوادثی را رقم زد (فیلم)

بارش شدید باران در پاریس، برنامه‌های المپیک ۲۰۲۴ را با چالش مواجه کرده است. مسابقاتی مانند اسکیت‌بورد و تنیس به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو یا به تعویق افتاده‌اند و حتی در مسابقات دوچرخه‌سواری حوادثی رخ داده است.

بارش باران در مراسم افتتاحیه المپیک 2024 که امروز هم ادامه داشت، مسابقات برخی رشته‌ها مانند دوچرخه‌سواری را با حادثه روبه‌رو کرد و برخی را نیز به تعویق انداخت!

به گزارش ایرنا، آب و هوای مرطوب و بارندگی روز افتتاحیه المپیک 2024 پاریس، این مسابقات که به طور رسمی از امروز آغاز شده را تحت تاثیر قرار داده است.

بارندگی در پاریس که از دیروز آغاز شده بود و امروز هم ادامه داشت، سبب شد تا مسابقه خیابانی اسکیت‌بورد مردان که قرار بود امروز در میدان کنکورد برگزار شود، به تعویق بیفتد و به روز دوشنبه موکول شود.

مسابقات تنیس المپیک هم که قرار بود در زمین رولند گاروس برگزار شود، با توجه به بارندگی لغو خواهد شد. با این حال برگزارکنندگان پاریس 2024 اعلام کردند که با وجود بارش شدید باران که بر کیفیت آب رودخانه سن تأثیر می‌گذارد، همچنان مطمئن هستند که مسابقات سه‌گانه طبق برنامه در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

البته یک جلسه تمرینی برنامه‌ریزی شده در روز یکشنبه ممکن است لغو شود. برگزارکنندگان می‌گویند بسته به سطح کیفی فعلی آب و شرایط مورد انتظار در 24 ساعت آینده، این امکان وجود دارد که تمرینات آشنایی ورزشکاران که برای یکشنبه- 28 تیر- در ساعت 8 صبح برنامه‌ریزی شده بود، لغو شود.

در تایم‌تریل دوچرخه‌سواری زنان، جاده‌های لغزنده باعث شد که چندین دوچرخه‌سوار هنگام دور زدن سُر بخورند. یکی از این ورزشکاران، کلوئی دایگرت قهرمان آمریکایی جهان است که سوم شد. با این حال، سازمان هواشناسی طی روزهای آینده، هوای آفتابی و گرم را برای پاریس پیش‌بینی کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر