ترامپ : تجمع‌ های بیشتری را در فضای باز برگزار می‌کنم

دونالد ترامپ بدون توجه به توصیه سرویس مخفی ایالات متحده مبنی بر برگزار نکردن رویدادهای انتخاباتی پس از سوء قصد ۲ هفته پیش به جان وی، در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشیال» (Truth Social) نوشت: من به برگزاری تجمعات در فضای باز ادامه خواهم داد و سرویس مخفی موافقت کرده است که عملیات خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز (شنبه) گفت که به برگزاری تجمعات در فضای باز ادامه می‌دهد و سرویس مخفی آمریکا باید از او محافظت کند.
 
به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ بدون توجه به توصیه سرویس مخفی ایالات متحده مبنی بر برگزار نکردن رویدادهای انتخاباتی پس از سوء قصد 2 هفته پیش به جان وی، در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشیال» (Truth Social) نوشت: من به برگزاری تجمعات در فضای باز ادامه خواهم داد و سرویس مخفی موافقت کرده است که عملیات خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد.
 
رئیس‌جمهور سابق آمریکا افزود: «آنها [سرویس مخفی] در انجام این کار بسیار توانایی دارند. هیچ‌کس هرگز اجازه ندارد که سخنرانی یا تجمع آزاد را متوقف کند یا مانع از آن شود!»
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر