خرید جنجالی استقلال؛ زیلیکیچ زیر فشار هواداران کم آورد (+عکس)

خرید ادین زیلیکیچ توسط استقلال با واکنش‌های شدید هواداران این تیم همراه شد. به حدی که این بازیکن مجبور شد صفحه اینستاگرام خود را ببندد.

 بازیکن اهل بوسنی صفحه اینستاگرام خود را از دسترس خارج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، زیلیکیچ بوسنیایی پس از اعتراض هواداران استقلال، پیج خود را دی‌اکتیو کرد و از فضای مجازی فاصله گرفت تا با آرامش بیشتری در اردوی ترکیه به این تیم ملحق شود و تمرینات خود را پشت سر بگذارد.

نحوه جذب این بازیکن که بدون نظر جواد نکونام انجام شده با اعتراض هواداران این تیم روبه‌رو شد و در صفحه شخصی این بازیکن با کامنت‌های فارسی و انگلیسی از خواستند که این تیم را ترک کند!

    گویا شدت انتقادات هواداران استقلال به شکلی بوده که این بازیکن تصمیم گرفته است که صفحه خود را از دسترس خارج کند و آماده حضور در اردوی ترکیه شود، این بازیکن در این اردو مورد ارزیابی نکونام قرار خواهد گرفت و اگر مورد تایید این مربی قرار بگیرد شاید تا حدودی انتقادها از او برداشته شود و مسئولیت این بازیکن در ادامه فصل روی شانه‌های مربی استقلال حس شود.

خرید جنجالی استقلال؛ زیلیکیچ زیر فشار هواداران کم آورد (+عکس)

در هر صورت این بازیکن یکی از خریدهای خارجی استقلالی‌ها خواهد بود و باید دید چه عملکردی دارد، فراتر از چیزی که تصور می‌شود یا حق با هواداران استقلال خواهد بود او یکی از خریدهای عجیب و غریب تاریخ لیگ برتر لقب می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر