کلاس زبان چقدر هزینه دارد؟

هزینه کلاس زبان بستگی به نوع و نحوه برگزاری کلاس بسیار متنوع می باشد. همچنین زبانی که می خواهید آموزش ببینید در هزینه کلاس تاثیرگذار است.

Why it's important to learn English - Studio Cambridge

هزینه کلاس زبان بستگی به نوع و نحوه برگزاری کلاس بسیار متنوع می باشد. همچنین زبانی که می خواهید آموزش ببینید در هزینه کلاس تاثیرگذار است.

کلاس های زبان انگلیسی معمولا از کمترین هزینه برخوردار می باشند و سپس زبان های دیگر مخصوصا زبان های خاص که مخاطب شان کمتر است دارای هزینه بیشتری می باشند.

از طرفی امروزه کلاس های زبان به صورت آنلاین نیز به شکل گسترده برگزار می شوند که این نوع کلاس ها نیز هزینه کمتری نسبت به کلاس های حضوری دارند.

عوامل موثر در هزینه کلاس زبان

عوامل مختلفی در تعیین هزینه کلاس موثر است. اولین مورد موسسه زبانی است که در آن به یادگیری زبان می پردازید که هر چه موسسه از اعتبار بیشتری برخوردار باشد هزینه کلاس می تواند بیشتر باشد.

اساتید زبان باتجربه که معمولا در موسسات معتبر مشغول به فعالیت هستند نیز باعث می شوند تا هزینه کلاس ها متفاوت باشند.

محل برگزاری کلاس نیز در تعیین هزینه کلاس زبان موثر است. موسساتی که در شهرهای بزرگ هستند دارای هزینه بیشتری نسبت به موسساتی که در شهرهای کوچک تر هستند می باشند.

کلاس های آنلاین همانطور که بیان شد از هزینه کمتری نسبت به کلاس حضوری برگزار می شوند و چون نیازی به رفت و آمد نیست در هزینه های دیگر نیز صرفه جویی می شود.

مورد آخر نیز کلاسی که در آن شرکت می کنید و زبانی که آموزش می بینید نیز در هزینه کلاس موثر است. مثلا کلاس زبان عمومی زبان هزینه کمتری نسبت به کلاس آیلتس دارد.

هزینه کلاس زبان در موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا به عنوان یکی از موسسات معتبر زبانی در تهران و ایران که به آموزش زبان های مختلف به صورت آنلاین و حضوری می پردازد با توجه به نیاز افراد به یادگیری یک زبان خارجی کلاس های زبان خود را با بهترین هزینه ارائه می کند.

هزینه های کلاس های موسسه زبان دهخدا را می توانید به صورت کامل در وبسایت موسسه به تفکیک زبان و نوع کلاس مشاهده نمایید.

به عنوان مثال کلاس زبان انگلیسی آنلاین موسسه در حالت خصوصی آنلاین جلسه ای ۳۸۰ هزار تومان برای سطح پایه می باشد که این هزینه برای کلاس حضوری با ۱۰ درصد افزایش قیمت مواجه است و همچنین هزینه کلاس های در سطوح بالاتر کمی بیشتر خواهد بود.

برای شرکت در کلاس های این موسسه می توانید ابتدا تعیین سطح رایگان را به شکل آنلاین و حضوری انجام دهید و سپس با دریافت مشاوره به یادگیری زبان بپردازید.

منبع
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر