معرفی فروشگاه های خرید اکانت های پرمیوم

در خصوص معرفی فروشگاه های خرید اکانت های پرمیوم، ایرانی کارت یکی از باتجربه ترین ها است. ایرانی کارت کلیه اشتراک های محبوب مشترکین را با پلن های انتخابی ارائه می دهد.

اگر بخواهید یک برنامه بین المللی را بر روی دستگاه خود اجرا کرده و از نسخه های پرمیوم آن استفاده کنید، باید هزینه استفاده از اکانت را با استفاده از درگاه های بین المللی بپردازید. اما به دلیل شرایط تحریم در ایران بسیاری از کاربران داخل کشور قادر به دسترسی به این درگاه ها نخواهند بود. به همین سبب سایت های خدماتی قابلیت پرداخت بین المللی را برای مخاطبین فراهم کرده اند. شما می توانید با پرداخت تعرفه های کارمزد از پیش مشخص شده در این مجموعه ها، خدمات پرمیوم سازی اکانت را دریافت کنید. برای این منظور به دنبال معتبرترین فروشگاه های اینترنتی بگردید. در این بخش با چندی از برترین مجموعه های ارائه خدمات برنامه های بین المللی آشنا می شوید.

معرفی فروشگاه های خرید اکانت های پرمیوم

مجموعه ایرانی کارت

در خصوص معرفی فروشگاه های خرید اکانت های پرمیوم، ایرانی کارت یکی از باتجربه ترین ها است. ایرانی کارت کلیه اشتراک های محبوب مشترکین را با پلن های انتخابی ارائه می دهد. این مجموعه با ارائه خدمات پس از فروش معتبر و گارانتی اکانت های خریداری شده فعالیت می کند و به یکی از محبوب ترین سایت های فروش اکانت تبدیل شده است.

پرداخت های معادل ریالی در این مجموعه کار مشتریان را برای خرید اکانت های بین المللی ساده تر کرده است. برای خرید در این مجموعه نیاز به کارت های بانکی خارجی نخواهید داشت. پرداخت هزینه پریمیوم سازی اکانت شما در کمتر از 5 ساعت کاری انجام خواهد شد. کارمزدهای تعیین شده در ایرانی کارت بسیار به صرفه هستند که نشان از خدمات قابل اعتماد این مرکز دارد.

مجموعه معتبر بیتن

فروشگاه خرید اکانت های پرمیوم بیتن یکی از مهمترین قطب های ارائه اکانت پرمیوم محسوب می شود که مشتریان بی شماری در داخل و خارج از کشور دارد. اشتراک های این مجموعه به صورت صد در صد قانونی ارائه می شوند و با پشتیبانی تیم فنی این مجموعه در اختیار مشترکین قرار می گیرند. تیم فنی و کارشناسان معتبر بیتن پیش از خرید، مشاوره های لازم را در خصوص هر اشتراک در اختیار مشتریان قرار می دهند.

خدمات فروشگاه بیتن در خصوص ساخت اکانت نیز مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. در این مجموعه طیف گسترده ای از برنامه های بین المللی به کاربران ارائه می شوند. به همین خاطر کاربران به همه برنامه های محبوب خود دسترسی خواهند داشت.

https://beiten.ir/

فروشگاه Account4all

این مرکز معتبر در سال 1398 راه اندازی شده و سال های سال در زمینه ارائه اشتراک های پرمیوم فعالیت داشته است. این فروشگاه یکی از بزرگترین فروشندگان اکانت های پولی محسوب می شود و امتیازات ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این فروشگاه اینمادهای قانونی را از اداره اصناف و سازمان های دولتی ایرانی دریافت کرده و یکی از معتبرترین ها است.

این فروشگاه دسته بندی های متنوعی از برنامه های خارجی را به کاربران معرفی می کند. از میان آن ها می توان به پلتفرم های آموزشی مانند اسکیل شیر و دولینگو اشاره کرد. این مجموعه گاها تخفیفاتی نیز برای فروش برخی اکانت های خود مشخص می کند که در هزینه های مشتریان صرفه جویی خواهد کرد.

فروشگاه اکسل

یکی دیگر از معتبرترین فروشگاه های خرید اکانت های پرمیوم، مجموعه گسترده اکسل است که طیف وسیعی از برنامه های محبوب جهانی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. فروشگاه اکسل تنوع بی نظیری از برنامه های ارتباطی، آموزشی، ورزشی، سرگرمی و... را برای رده های سنی مختلف ارائه می دهد. این فروشگاه با به صرفه ترین کارمزدها در خدمت مشتریان است و سال های سال در این حوزه تجربه دارد.

خدمات حرفه ای اکسل از بروز هر مشکلی در فرایند خرید اشتراک ها پیشگیری می کند. کارشناسان این مجموعه به صورت 24 ساعته به سوالات و مشکلات کاربران رسیدگی می کنند. شما می توانید انواع پلن های برنامه های بین المللی را در این فروشگاه خریداری کنید.

فروشگاه پریمیفای

در بین فروشگاه های خرید اکانت های پرمیوم، مجموعه پریمیفای نیز یکی از معتبرترین ها است و قابلیت های بی شماری برای دسترسی به نرم افزارها و سخت افزارهای خارجی در اختیار مشترکین قرار می دهد. پریمیفای توانسته با ارائه خدمات شایسته و گارانتی اکانت های پرمیوم، رضایت اکثر مخاطبین خود را به دست آورد. این مجموعه معتبر به عنوان یک شرکت دانش بنیان فعالیت خود را آغاز کرده و از سال 1397 تا به امروز در این حوزه فعالیت داشته است. جایگاه ویژه این فروشگاه در میان مراکز خرید اکانت پرمیوم مورد توجه مخاطبین برنامه های بین المللی قرار گرفته است.

معرفی فروشگاه های معتبر خرید اکانت های پرمیوم

لایسنس مارکت

فروشگاه معتبر لایسنس مارکت یکی از فروشگاه های خرید اکانت های پرمیوم معتبر در ایران است که تقریبا از کلیه برنامه های محبوب بین المللی در میان مخاطبین داخلی پشتیبانی می کند. شما می توانید طیف وسیعی از برنامه های خارجی را در این فروشگاه با به صرفه ترین قیمت ها پرمیوم کنید. این فروشگاه توانسته با ارائه مشاوره های حرفه ای برای خرید اکانت، محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کنید.

فروشگاه دیکاردو

دیکاردو نیز در سال های اخیر به یک نام آشنا در میان فروشگاه های عرضه اکانت پرمیوم تبدیل شده است. اکانت های دیکاردو به صورت قانونی خریداری شده و به مشتریان تحویل داده می شود. شما می توانید در کوتاه ترین بازه های زمانی اشتراک انتخابی خود را در این مجموعه تحویل بگیرید.

نتیجه گیری

اگر می خواهید از معتبرترین فروشگاه های خرید اکانت های پرمیوم، اشتراک مورد نیاز خود را خریداری کنید، نگاهی به لیست ارائه شده در این مطلب بیندازید. در این فهرست مجموعه ای از برترین سایت های ارائه اشتراک های پرمیوم معرفی شدند. هر یک از این مراکز فروش، به دلیل کیفیت خدمات مشاوره، سرعت عمل ارائه خدمات، هزینه های به صرفه و کارمزدهای مناسب به شهرت رسیده اند. خرید اشتراک به صورت اینترنتی با شرایط ویژه ای همراه است. توصیه می کنیم پیش از خرید هر اشتراک به شرایط و قوانین سایت برای ارائه اکانت توجه داشته باشید. در میان این فهرست، مرکز خرید بیتن یکی از معتبرترین ها است و با تجربه وسیعی در این زمینه فعالیت می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر