ماهان شبکه ایرانیان

کوشا خودرو پیشرو در خدمات نوین پس از فروش خودرو های کیا در ایران

از میان روش های نوین ارائه خدمات پس از فروش Home Service بیشترین میزان رضایت مندی از خدمات را شامل می شود و هر روز درخواست کنندگان بیشتری در جهان دارد. از این رو تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو در شبکه خدمات پس از فروش خود جایگاه ویژه ای برای این نوع سرویس قائل هستند.

خدمات پس از فروش به طور کلی از جمله محورهای رقابت پذیری بین تولیدکنندگان کالاهای مختلف در جهان است. این مهم هر چند در همه صنایع از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، اما در صنعت خودرو موضوع خدمات ماجرای متفاوتی دارد. زیرا خودرو به عنوان یک کالای پیچیده از نظر تکنولوژیکی شامل دریافت خدمات متفاوتی از انواع دانش ها می شود. از این رو دانش خدمات رسانی به خودرو نیازمند بهره مندی از علوم گسترده ای است که هر یک متخصصین خود را طلب می کند.
 
به همین دلیل خودروسازان و واردکنندگان بزرگ جهان در حوزه خدمات پس از فروش همزمان با رشد تکنولوژیکی خودروها همواره در راستای به روز رسانی دانش فنی و عیب یابی متخصصین شبکه خدمات پس از فروش خود کوشا هستند. ضمن این که روش های نوین خدمات رسانی طی ١٠ سال گذشته از جمله مهمترین شاخص های رقابت پذیری بین محصولات شده است، به گونه ای که امروز در بازار خودرو به جز قیمت و مشخصات فنی، خدمات پس از فروش نیز از جمله آیتم هایی است که باعث می شود انتخاب یک محصول در بازار توسط خریداران ثبت شود.
 
کوشا خودرو پیشرو در خدمات نوین پس از فروش خودرو های کیا در ایران
 
از میان روش های نوین ارائه خدمات پس از فروش Home Service بیشترین میزان رضایت مندی از خدمات را شامل می شود و هر روز درخواست کنندگان بیشتری در جهان دارد. از این رو تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو در شبکه خدمات پس از فروش خود جایگاه ویژه ای برای این نوع سرویس قائل هستند.
 
این سرویس به دلیل این که در محل مشتری انجام می شود، باعث می شود مالکین خودروها زمان کمتری برای این سرویس صرف کنند، زیرا در این روش مراجعه به نمایندگی وجود ندارد و تکنسین ها با مراجعه به آدرس مورد نظر مشتری خدمات غیر کارگاهی که نیاز به تجهیزات خاص ندارد را انجام می دهند.در ایران نیز طی سال های اخیر هوم سرویس توسط بعضی از واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو انجام شده است و این روش از خدمات مسیری رو به گسترش دارد.
 
در میان واردکنندگان خودرو به کشور کوشا خودرو که با واردات خودروهای KIA توانسته جایگاه ویژه ای در بازار برای خود دست و پا کند، جدی تر از دیگر رقبا هوم سرویس یا سرویس در محل را به مشتریان ارائه می کند. بنا به گزارش های رسیده از واحد خدمات پس از فروش شرکت کوشا خودرو، تیم متخصصین خدمات این شرکت طی روزهای گذشته خدمات سرویس در محل مختلفی در شهرهای ایران ارائه کرده است که مشتریان محترم شیرازی و تهرانی از جمله مالکین خودروهای وارداتی این شرکت بوده اند که خدمات سرویس ٥ هزار کیلومتر را دریافت کردند.
 
کوشا خودرو پیشرو در خدمات نوین پس از فروش خودرو های کیا در ایران
 
نکته جالب توجه در این خصوص این که کوشا خودرو به منظور افزایش رضایت مشتریان با نظرسنجی بعد از دریافت خدمات و پیگیری های شبکه ای اطلاعات مختلفی را از مشتریان در حوزه رضایتمندی دریافت و آن ها را پایش می کند تا بتواند بهترین خدمات ممکن را به خریداران خودروهای کیا ارائه دهد. در واقع فعالیت های کوشا خودرو در حوزه خدمات پس از فروش مبتنی بر روش های نوین خدماتی  است که می تواند در این حوزه به عنوان یک سوژه مورد بررسی قرار گرفته و توسط دیگر شرکت های فعال در صنعت خودرو الگو قرار گیرد.
 
شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از 25000 دستگاه انواع خودرو های سواری و همچنین تامین و توزیع قطعات یدکی اورجینال در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به جای گذارد.
 
واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است. 02149970000
www.kooshakhodro.com
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان