برگزاری سومین نمایشگاه رصتا در شهریورماه امسال

در نمایشگاه امسال علاوه بر اجرای برنامه‌ها و رویدادهای دو سال گذشته شاهد اکران بخش‌هایی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی خواهیم بود.

سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) در هفته پایانی شهریورماه امسال در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.
 
حمیدرضا نوابی دبیر سومین نمایشگاه «رصتا»، ضمن اعلام خبر برگزاری سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران در هفته پایانی شهریورماه گفت: در نمایشگاه امسال علاوه بر اجرای برنامه‌ها و رویدادهای دو سال گذشته شاهد اکران بخش‌هایی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی خواهیم بود.
 
وی با اشاره به برنامه‌های متنوع پیش‌بینی شده برای سومین نمایشگاه «رصتا» گفت: همانند سال‌های گذشته، اجرای تست‌های مجری‌گری، بازیگری، گویندگی، دوبله و ... از جمله برنامه‌هایی است که در نمایشگاه برای استفاده از ظرفیت مردمی، کشف، جذب و پرورش استعدادهای علاقه‌مندان، ارتقای کیفیت محصولات شبکه نمایش خانگی و سکوهای صوت و تصویر فراگیر تدارک دیده شده است.
 
نوابی در ادامه تأکید کرد: قرار است غرفه ساترا در سومین نمایشگاه «رصتا» متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد و برنامه‌های متنوعی از قبیل ارائه مشاوره به سکوهای دارای مجوز از ساترا، برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزش عمومی، برپایی تالار هوش مصنوعی همراه با مسابقات متنوع، هماهنگی برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های ذیربط پیش‌بینی و ارائه‌های متنوعی از اقدامات ساترا در دو سال گذشته آماده شده است تا بازدیدکنندگان به شکل کاملاً محسوس دستاوردهای ساترا را در تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی و سکوهای صوت و تصویر فراگیر احساس کنند.
 
دبیر سومین نمایشگاه «رصتا» با اشاره به نقش نمایشگاه ساترا در تشکیل مجمع «رصتا» خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای بسیار مهم دو نمایشگاه قبلی ساترا، تشکیل و تثبیت مجمع «رصتا» با عضویت تمام سکوهای دارای مجوز از ساترا بود که این اقدام باعث شد تا فضای لازم برای ارتقای تنظیم‌گری ساترا و اجرای قوانین و آیین‌نامه‌های ساترا با مشارکت داوطلبانه سکوها فراهم شود و آنها خودشان هم بتوانند در فرایند تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی مشارکت کنند و حتی در شوراهای مهم ساترا نظیر شورای صدور مجوز انتشار ساترا نماینده داشته باشند. 
 
وی در پایان گفت: اختتامیه نمایشگاه امسال همزمان با جشنواره دوم «رصتا» برگزار و به برگزیدگان این جشنواره و نمایشگاه، لوح تقدیر و تندیس «رصتا» اهدا خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر