همراهی ارزشمند دکتر عارف با رئیس جمهور در مسیر تحقق وعده‌ها

بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت مدیران متخصص، پاکدست و خوشنامی همچون دکتر عارف که اهل تعامل و همفکری و مشورت با گروه‌ها و جناح‌های مختلف در موضوعات مهم و تاثیرگذار است و تجربه موفق مدیریت‌های عالی در دولت اصلاحات و حضور تاثیرگذار در مجلس را در کارنامه دارد، می‌تواند مسیر دکتر پزشکیان برای چیدمان کابینه کارآمد با تعامل حداکثری با ارکان مختلف نظام علی ال ...

مسعود فاتح، فعال رسانه‌ای نوشت: همانطور که دکتر عارف، دکتر پزشکیان را شخصیتی پاکدست، خوشنام، واجد فضیلت های لازم برای یک سیاستمدار ملی و مصلح، معتدل، استوار، صادق و شرافتمند دانسته بود که فرصتی ارزشمند برای نظام و مردم تلقی می‌شود، انتصاب دکتر عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور که شخصیتی متخصص، پاکدست و خوشنام به شمار می‌رود که اهل تعامل و همفکری و مشورت با گروه‌ها و جناح‌های مختلف است، می‌تواند دکتر پزشکیان را در تحقق وعده‌هایش یاری رساند.
 
مسعود فاتح، فعال رسانه‌ای در نوشتاری نوشت: همانطور که پیش از این و در زمان پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نوشتم، «چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور موثر مردم در پای صندوق‌های رای پایان یافت و دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد. یکی از نتایج این انتخابات، احیای امید مردم در اوج ناامیدی بود و دکتر پزشکیان باید برای تحقق وعده‌هایش از این اعتماد دوباره مردم نهایت بهره را ببرد تا تقویت رابطه حاکمیت با مردم، اصلاح ساختارهای ناصحیح، حل مشکلات جامعه علی الخصوص مشکلات اقتصادی و احیای اعتماد عمومی محقق شود.
 
دکتر پزشکیان برای گام نهادن در این مسیر باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده نماید و همانگونه که خودش نیز بارها تاکید داشته است باید با همدلی و بهره‌گیری از نخبگان در مسیر رفع بخشی از چالش‌های موجود و رفع مشکلات مردم حرکت کند.
 
برای حضور موثر در این مسیر، بهره‌گیری از برنامه و راهبرد مشخص و استفاده از تجربیات موفق دولت‌های گذشته ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
دکتر پزشکیان برای هموار نمودن مسیر اصلاح موانع و رویه‌های موجود به منظور تحقق وعده‌ها، باید تیمی از مدیران موفق و باتجربه و نه مدیران احساسی و پرحاشیه را در کنارش قرار دهد تا از یک سو زمینه استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور فراهم شود و از سوی دیگر دولت چهاردهم در تعامل با سایر قوا با کمترین حاشیه و چالش مواجه شود.
 
همراهی ارزشمند دکتر عارف با رئیس جمهور در مسیر تحقق وعده‌ها
 
بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت مدیران متخصص، پاکدست و خوشنامی همچون دکتر عارف که اهل تعامل و همفکری و مشورت با گروه‌ها و جناح‌های مختلف در موضوعات مهم و تاثیرگذار است و تجربه موفق مدیریت‌های عالی در دولت اصلاحات و حضور تاثیرگذار در مجلس را در کارنامه دارد، می‌تواند مسیر دکتر پزشکیان برای چیدمان کابینه کارآمد با تعامل حداکثری با ارکان مختلف نظام علی الخصوص مجلس را هموار کند».
 
دکتر عارف در دیدار پیش از انتخابات با دکتر مسعود پزشکیان، ضمن برشمردن ویژگی های اخلاقی و مدیریتی مسعود پزشکیان و با اشاره به حساسیت ویژه انتخابات پیش رو، حضور دکتر پزشکیان را در عرصه انتخابات فرصت ارزشمند برای مردم و نظام برشمرد و حمایت خود و بنیاد امید ایرانیان را از او اعلام کرد.
 
دکتر عارف همچنین در پیامی به مناسبت پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات نوشته بود: «بی شک شخصیت برجسته جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای جریان اصلاح جو و بهبود خواه، در شکل گیری اجماع ملی برای تحول خواهی، نقشی برجسته داشته است. دکتر پزشکیان، شخصیتی پاکدست، خوشنام، واجد فضیلت های لازم برای یک سیاستمدار ملی و مصلح، معتدل، استوار، صادق و شرافتمند می باشد که در نقش ایجاد کننده اجماع ملی برای عبور از تحریم، انزوا و افتادن کشور در ریل توسعه مردم‌سالار ظاهر گردید و اعتماد عمومی ملت را کسب کرد».
 
لذا باید تاکید کرد: «همانطور که دکتر عارف، دکتر پزشکیان را شخصیتی پاکدست، خوشنام، واجد فضیلت های لازم برای یک سیاستمدار ملی و مصلح، معتدل، استوار، صادق و شرافتمند دانسته بود که فرصتی ارزشمند برای نظام و مردم تلقی می‌شود، انتصاب دکتر عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور که شخصیتی متخصص، پاکدست و خوشنام به شمار می‌رود که اهل تعامل و همفکری و مشورت با گروه‌ها و جناح‌های مختلف است، می‌تواند دکتر پزشکیان را در تحقق وعده‌هایش یاری رساند».
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر