پرواز ابدی پاکبان فداکار شهرداری شهرکرد در حین خدمت

در پی درگذشت پاکبانِ خدوم و تلاشگر مرحوم علی اسدی آقبلاغی که در حین خدمت و در اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم نمود، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد پیام تسلیتی صادر و تأثر عمیق خود از این حادثه تلخ را اعلام کردند.

پرواز ابدی پاکبان فداکار شهرداری شهرکرد در حین خدمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، در پی درگذشت پاکبان خدوم و تلاشگر مرحوم علی اسدی آقبلاغی که در حین خدمت و در اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم نمود، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد پیام تسلیتی صادر و تأثر عمیق خود از این حادثه تلخ را اعلام کردند.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

متاسفانه مطلع شدیم که همکار عزیزمان مرحوم شادروان علی اسدی آقبلاغی در حین خدمت و بر اثر سانحه دلخراش تصادف آسمانی شده و دیگر در جمع ما نیست؛ امیدواریم که با آسمانی شدن در ماه محرم، از خوان رحمت الهی و توجهات امام شهید این ماه متنعم گردد.

یقیناً مجموعه مدیریت‌شهری شهرکرد در کنار خانواده مرحوم علی اسدی آقبلاغی ایستاده و ضمن اعلام همدردی، خود را شریک این مصیبت می‌دانیم.

ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده و فرزندان و همکاران، همکار عزیزمان مرحوم علی اسدی آقبلاغی و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای ایشان، از خداوند سبحان برای روح آن عزیز سفر کرده علو درجات و بهره‌مندی از فیوضات بی پایان ماه محرم را خواستاریم.  

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر