گزارش تازه طالبان از خروج افغانستانی ها از ایران و پاکستان

دفتر مطبوعاتی وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان امروز (یکشنبه، ۷ مردادماه) با انتشار خبری اعلام کرد: پنج هزار و ۳۰۳ تن مهاجر افغانستانی در تاریخ ۶ مرداد از مرزهای پل ابریشم ولایت نیمروز، سپین بولدک ولایت قندهار، اسلام قلعه ولایت هرات و خط فرضی تورخم ولایت ننگرهار به طور اجباری و داوطلبانه به کشور برگشته اند.

وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان امارت اسلامی به تازگی اعلام کرده که طی 24 ساعت گذشته بیش از 5 هزار مهاجر افغانستانی از ایران و پاکستان به طور اجباری و داوطلبانه به کشور بازگشته اند.
 
به گزارش خبرآنلاین به نقل از آواپرس، دفتر مطبوعاتی وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان امروز (یکشنبه، 7 مردادماه) با انتشار خبری اعلام کرد: پنج هزار و 303 تن مهاجر افغانستانی در تاریخ 6 مرداد از مرزهای پل ابریشم ولایت نیمروز، سپین بولدک ولایت قندهار، اسلام قلعه ولایت هرات و خط فرضی تورخم ولایت ننگرهار به طور اجباری و داوطلبانه به کشور برگشته اند.
 
این وزارت گفته که بر اساس معلومات واصله از آمریت های سرحدی ولایات متذکره، 34 خانواده شامل 175 تن از خط فرضی تورخم 25 خانواده شامل 135 تن از مرز سپین بولدک از کشور پاکستان، سه هزار و 253 تن از مرز اسلام قلعه ولایت هرات و یک هزار و 741 تن مقیم ایران از طریق پل ابریشم ولایت نیمروز به کشور خود بازگشته اند.
 
مهاجران بازگشته به کشور پس از ثبت جهت کمک به دفاتر سازمان بین المللی مهاجرت، کمیساریای عالی ملل متحد در امور پناهندگان و سازمان جهانی خوراک معرفی شدند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر