خاتون بم به دنبال دروازه‌بان خارجی؛ تابوشکنی در فوتبال زنان ایران

باشگاه خاتون بم پس از جدایی زهرا خواجوی، دروازه‌بان ملی‌پوش، تصمیم به یک اقدام تاریخی گرفته و به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی است. این تصمیم، یک تابوشکنی بزرگ در فوتبال زنان ایران محسوب می‌شود و نشان از بلندپروازی‌های این تیم برای موفقیت در رقابت‌های آسیایی دارد.

با جدایی قطعی زهرا خواجوی از خاتون بم، این تیم به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی است.

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از جدایی قطعی زهرا خواجوی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی از خاتون بم، حالا خاتون به دنبال تابوشکنی و جذب یک دروازه‌بان خارجی است.

خاتون که فصل گذشته و بعد از مصدومیت خواجوی، مهدیه مولایی را در دروازه خود داشت؛ برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از اواخر مرداد راهی کشور بوتان خواهد شد تا دو مسابقه مهم در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارد؛ اما این تیم این لحظه به جز مولایی، دروازه‌بان دیگری در اختیار خود ندارد. آنچه مسلم است این است که حضور دوباره خواجوی در اردوی خاتون میسر نیست و با توجه به صحبت‌های روزهای اخیر مدیران این تیم، آن‌ها به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند.

ضمن اینکه چندی پیش مسئولین این تیم در گفت‌وگو با ما صراحتا اعلام کرده بودند که هیچگونه مانعی برای جذب بازیکن خارجی ندارند و با بودجه مناسب به دنبال این سنت‌شکنی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر