بختیاری‌زاده: بازیکنان با دستمزدهای میلیاردی باید کیفیت فنی بالایی داشته باشند

سهراب بختیاری‌زاده، پیشکسوت فوتبال ایران، در انتقاد از دستمزدهای بالای بازیکنان لیگ برتر، خواستار ارائه عملکرد بهتر و حرفه‌ای‌تر از سوی آن‌ها شد. او معتقد است بازیکنان با توجه به درآمدهای خود باید کیفیت فنی بالاتری را به نمایش بگذارند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم بازیکنان به نسبت دستمزد خوبی که می گیرند کیفیت فنی هم از خود در میدان نشان بدهند.

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با فارس، در مورد پیش بینی اش از بیست و چهارمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: احتمالا برخی اتفاقات فصل گذشته در لیگ آینده هم رخ خواهد داد مثل مدعی بودن 4-5 تیم ودر فصل بعدی هم تیم های استقلال، پرسپولیس،سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار خواهند بود. برخی تیم ها مثل فولاد خوزستان و ذوب آهن هم با توجه به پتانسیل باشگاهی که دارند می توانند جز تیم های بالانشین جدول باشند. بخصوص فولاد که با آمدن یحیی گل محمدی شرایط خوبی دارد البته کارش بسیار سخت است.

ملی پوش اسبق تیم ملی افزودک باشگاه هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تبریز در نقل و انتقالات هم فعال و حرفه ای بودند و به نسبت سایر باشگاه ها بازیکنان بیشتری را جذب کردند.  خیلی هم اتفاق خوبی است زیرا رقبای ما در اسیا هزینه های زیادی انجام می دهند و در فوتبال کشورمان هم کارهای خوبی آغاز شده است. در مراسم قرعه کشی لیگ برتر آقای تاج حرف های امیدوار کننده و خوبی زد اینکه کمک داور ویدئویی می آید و ورزشگاه های ما مجهز خواهند شد اتفاق های خوبی است که امیدوارم در فوتبال کشورمان هرچه زودتر اجرایی شود.

سرمربی اسبق تیم استقلال خوزستان در مورد اینکه چرا در حال حاضر در گود مربیگری حضور ندارد گفت: من سه فصل پیش سرمربی استقلال خوزستان بودم و تیم هم در جمع 5 تیم بالای جدول بود اما مدیران باشگاه تصمیم به تغییر کادرفنی گرفتند. البته به جز من مربیان با کیفیت و با شخصیت زیادی هستند که در حال حاضر تیم ندارند  که تعدادشان هم کم نیست. در فوتبال امروز کشورمان به جز مسایل و دانش مربیگری و فنی باید ارتباطات گسترده ای هم داشته باشید تا به شما تیم بدهند اما من ترجیح می دهم از اصول حرفه ای خود دور نشوم حتی اگر مربیگری نکنم! 

ترجیح می دهم از برخی مجموعه های غیرورزشی دور باشم.

بختیاری زاده در مورد دستمزدهای میلیاردی برخی از فوتبالیست ها گفت: نه فقط فوتبالیست ها که همه ورزشکاران حرفه ای نباید دغدغه مالی داشته باشند اما درمورد مبالغ سنگینی که برخی باشگاه ها به فوتبالیست ها پرداخت می کنند باید بگویند بخشی از این مبالغ تحت تاثیر بازار نقل و انتقالات است. گاهی باشگاه ها تحت فشار هواداران قرار می گیرند و تحت تاثیر تبلیغات مجبور به پرداخت مبالغ هنگفتی می شوند که در این بخش باید بگویم یا مدیر برنامه ها خیلی خوب عمل می کنند یا مدیران باشگاه ها تحت فشار هواداران خود برای جذب بازیکنان مد نظر آنها دست به هر اقدامی می زنند امیدوارم بازیکنان به نسبت پولی که دریافت می کنند کیفیت فنی خوبی هم از خود نشان بدهند و در همه زمینه ها حرفه ای تر و با کیفیت فنی بهتری عملکرد داشته باشند.

بختیاری زاده در مورد اعتراض های زیاد به داوران از روی نیمکت یا از سوی بازیکنان در لیگ برتر گفت: در همه جای دنیای فوتبال اعتراض به داوران هست اما من هم تجربه مربیگری دارم و هم بازیکنی وقتی داوری خیلی قاطع رفتار می کرد کمتر به او معترض می شدیم.داوران باید در این بخش قاطع تر عمل کنند و شجاعانه تر سوت بزنند اما متاسفانه داوران ما خیلی اوقات با اعتراض ها کنار می آیند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر