جسد دومین فرد غرق شده نیز در کانال آب اصفهان پیدا شد

خبر غرق شدن ۲ مرد جوان در کانال انتقال آب در حوالی «فلاورجان» از توابع اصفهان ظهر پنجشنبه چهارم اَمرداد امسال به مدیریت بحران استان اعلام و تلاش تیم‌های امدادی، غواصی و نیروهای محلی برای یافتن آنها آغاز شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن پیکر 2 مرد غرق شده در کانال‌های انتقال آب در غرب استان با پیدا شدن جسد دومین فرد خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، خبر غرق شدن 2 مرد جوان در کانال انتقال آب در حوالی «فلاورجان» از توابع اصفهان ظهر پنجشنبه چهارم اَمرداد امسال به مدیریت بحران استان اعلام و تلاش تیم‌های امدادی، غواصی و نیروهای محلی برای یافتن آنها آغاز شد.
 
تیم‌های امداد روز گذشته با ادامه غواصی در کانال‌های جاری در مسیر هشت شهر، جسد یکی از غرق شدگان را در محدوده کانال جوزدان(از توابع نجف‌آباد) پیدا کردند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با ادامه عملیات، جسد دومین فرد نیز ساعتی پیش حوالی کانال آب اُشترجان پیدا شد.
 
ایمان شهر با نام قدیم اشترجان، شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان فلاورجان است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین با اشاره به افزایش دما و تداوم استقرار توده گرم تابستانی در استان در باره خطر شنا کردن در کانال‌های آب، رودخانه‌ها و سدها هشدار داد.
 
دلیل دقیق غرق شدن این 2 مرد حدود 30 و 37 ساله مشخص نیست اما احتمال می‌رود به قصد شنا و آب تنی وارد کانال انتقال آب شده باشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر