ادامه تلاش برای امدادرسانی به ۳ کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه

۳ کوهنورد شامل دو زن و یک مرد در ارتفاعات تیغه کول جنو اشترانکوه به علت مخاطرات احتمالی از ادامه مسیر بازمانده اند و در تماس با هلال احمر شهرستان موضوع را اعلام کردند.

فرماندار ازنا لرستان گفت تلاش‌ها برای امدادرسانی به سه کوهنورد گرفتارشده در ارتقاعات اشترانکوه ادامه دارد.
 
به گزارش ایسنا؛ 3 کوهنورد شامل دو زن و یک مرد در ارتفاعات تیغه کول جنو اشترانکوه به علت مخاطرات احتمالی از ادامه مسیر بازمانده اند و در تماس با هلال احمر شهرستان موضوع را اعلام کردند.
 
محمدرضا فاتحی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا در رابطه با اقدامات صورت گرفته به ایسنا گفت: از ابتدای حادثه و به محض تماس و اطلاع رسانی حادثه دیدگان موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: به علت وضعیت آب و هوایی خاص منطقه و گرمای شدید تصمیم گرفته شد مقدمات رهاسازی و امدادرسانی با فوریت صورت گیرد.
 
فرماندار ازنا در ادامه افزود: دو گروه امداد و نجات از هلال احمر شهرستان به منطقه اعزام شدند و با هماهنگی‌های صورت گرفته یک پرواز به محل اعزام شد.
 
فاتحی اضافه کرد: این پرواز موفق به امدادرسانی نشد و به دنبال پرواز دوم از مرکز استان هستیم و مسئولیت امداد و نجات فقط با هلال احمر است و همچنان تلاش‌ها برای امدادرسانی و نجات این سه نفر ادامه دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر