گاریدو روی گوندوز الجزایری نظر دارد؛ پرسپولیس به دنبال دروازه‌بان خارجی

باشگاه پرسپولیس در کنار بررسی گزینه‌های داخلی، به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی نیز هست. خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، روی الکسیس گوندوز، دروازه‌بان الجزایری، نظر مثبت دارد و مذاکرات برای جذب این بازیکن در جریان است.

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب جانشین دروازه‌بان ملی‌پوش و سابق خود است.

به گزارش فارس، با جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه‌بان مطمئن برای سپردن قفس توری خود به او هستند.

در همین ارتباط مذاکراتی با محمدرضا اخباری و پورحمیدی انجام شد اما باشگاه پرسپولیس تا این لحظه نتوانسته رضایت باشگاه‌های این دو دروازه‌بان را جلب کند تا حضور آنها در پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس به صورت موازی با چند دروازه‌بان خارجی هم در حال مذاکره است تا بتواند جانشین بیرانوند را هرچه سریعتر انتخاب کند چرا که حدود 17 روز دیگر مسابقات لیگ برتر آغاز خواهد شد و زمان زیادی پیش‌روی سرخ‌ها قرار ندارد.

در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس‌ در حال مذاکره با الکسیس گوئندوز دروازه‌بان الجزایریست چرا که این دروازه‌بان مورد تایید خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار دارد.

مذاکرات بین باشگاه پرسپولیس و نماینده این دروازه‌بان الجزایری این روزها در جریان است و باید دید که در نهایت این بازیکن به فوتبال ایران خواهد آمد یا باشگاه پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگر می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر