دمای ۵۰ درجه‌ای به شبکه برق سرخس خسارت زد

مدیر برق سرخس یادآور شد: به دلیل شرایط خاص جعرافیایی و اقلیمی این شهرستان، ماندگاری دمای گرم در آن بالا بوده و حتی در ساعت ۱۸ بعداز ظهر همچنان دمای سایه ۴۳ درجه سلسیوس است.

مدیر برق سرخس خراسان رضوی گفت: شدت گرما و رسیدن دما به 50 درجه سلسیوس در این شهرستان مرزی خراسان رضوی منجر به ایجاد خسارت در مواردی مثل قطع کلید اتومات، حریق تابلو و سوختن فیوز و در نهایت قطعی برق برخی مشترکان شده است.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حجت پارسا دوست روز یکشنبه افزود: سه گروه عملیاتی واحد اتفاقات - عملیات مدیریت برق سرخس در دمای بیش از 50 درجه این روزها نسبت به رفع خاموشی های مزبور در کمترین زمان ممکن اقدام و مشترکان را برق دار نمودند.
 
وی اظهار کرد: این در شرایطی بود که دمای هوای محیط به بالای 50 درجه رسید و شرایط کار بسیار سخت شد و گروه های عملیاتی مدیریت برق سرخس دچار گرمازدگی شدند.
 
مدیر برق سرخس یادآور شد: به دلیل شرایط خاص جعرافیایی و اقلیمی این شهرستان، ماندگاری دمای گرم در آن بالا بوده و حتی در ساعت 18 بعداز ظهر همچنان دمای سایه 43 درجه سلسیوس است.
 
شهرستان سرخس با 100 هزار نفر جمعیت، دارای 2 شهر سرخس و مزداوند و 68 روستا با بیش از 20 خانوار است که 55 درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر