اشتباه فاحش در معرفی ورزشکاران ایرانی در المپیک؛ اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک

اشتباه فاحش در معرفی ورزشکاران ایرانی در مسابقات قایقرانی المپیک، موجی از اعتراضات را به همراه داشته است. کمیته ملی المپیک ایران به طور رسمی به این اتفاق اعتراض کرده و خواستار پاسخگویی برگزارکنندگان مسابقات است.

به دنبال اشتباه عجیب در مسابقات قایقرانی، کمیته ملی المپیک سریعاً نسبت به رفتار برگزار کنندگان مسابقات قایقرانی معترض شد.

به گزارش فارس، روز دوم رقابت‌های المپیک 2024 پاریس روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری رشته‌های مختلف پیگیری شد و نمایندگان کشورمان نیز در سه رشته مسابقات به رقابت پرداختند.

اتفاق عجیب رقابت‌های امروز، در رقابت‌های قایقرانی روئینگ دو نفره و معرفی مهسا جاور و زینب نوروزی نمایندگان کشورمان رخ داد. در خط شروع مسابقه قایقرانی روئینگ دو نفره، ابتدا گوینده رقابت‌ها قایقران کشورمان را به عنوان ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کرد، اما در ادامه به اصلاح اشتباه عجیب خود پرداخت.

پس از این اتفاق مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان سریعا نسبت به این رفتار عجیب برگزار کنندگان مسابقات قایقرانی معترض و مراتب اعتراض خود را به صورت رسمی به کمیته بین‌المللی المپیک و برگزار کنندگان مسابقات اعلام و خواستار پاسخ رسمی  آنها شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر