بکارگیری تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌غربی برای جابجایی زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از بکاریگیری تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابجایی زائرین اربعین حسینی خبر داد.

بکارگیری تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌غربی برای جابجایی زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: طرح اربعین از 16مرداد تا 16شهریور سالجاری برگزار می‌شود و همانند سال های اخیر پایانه مرزی تمرچین امسال، نیز یکی از پایانه های مرزی برای تردد  زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

دست نشان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2990 دستگاه ناوگان مسافری در استان  آذربایجان‌غربی فعالیت دارند که در ایام برگزاری مراسم اربعین از این ظرفیت جهت جابجایی زائرین استفاده خواهدشد.

وی با تاکید به اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مدیدیت شبانه روزی حداکثر بهره برداری را از ظرفیت موجود ناوگان فعال در سیستم حمل و نقل جاده ای خواهد داشت، تصریح کرد: تلاش می شود علاوه بر ظرفیت شرکت‌های حمل و نقل در صورت نیاز از ظرفیت سایر دستگاه‌ها، معادن وارگان‌ها نیز جهت تسهیل تردد زائرین استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در روزهای آتی قیمت بلیت اعلام می شود، اظهار کرد: متقاضیان می توانند بصورت حضوری از دفاتر فروش بلیت در پایانه‌ها یا از طریق  سایت شرکت‌های مسافربری بلیت تهیه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان