هوش مصنوعی، طراح مد المپیک ایران شد! (+عکس)

در حالی که طراحان ایرانی نتوانستند لباسی درخور شان ورزشکاران کشورمان برای المپیک طراحی کنند، هوش مصنوعی با استفاده از نمادهای ایرانی، طرح‌هایی خلاقانه و چشم‌نواز ارائه کرده است.

این روز‌ها بعید است جایی ردپایی از مد و فشن دیده نشود؛ المپیک امسال نیز از این قاعده مستثنا نبود. البته این قائده در مورد لباس ورزشکاران ایرانی صدق نکرد و ورزشکاران ایرانی از همیشه معمولی‌تر حاضر شدند. در این بین نظر هوش مصنوعی در مورد لباسی که در شان ورزشکاران ایرانی است و با استفاده از هنر ایرانی میتوانست طراحی شود، بسیار جالب بود.

پایتخت مد جهان که امسال میزبان المپیک است، از چند ماه قبل تمام طراحان مد جهان را به تکاپو انداخت تا به بهترین شکل ممکن برای ورزشکاران ملی کشور خود لباس طراحی کنند. هر تیمی که به المپیک پاریس راه یافت، با نمادی از فرهنگ خود در این رویداد بزرگ حاضر شد و جهان را تحت تأثیر هنر ملی کشور خود قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین، بسیاری از کشورها همچون مغولستان، استرالیا، هائیتی، ایتالیا، اسپانیا، هند و حتی نیجریه با مد روز دنیا جلو رفتند؛ بااینکه چندین روز از افتتاحیه گذشته است اما این کشورها هنوز هم به خاطر طراحی خارق‌العاده مورد تحسین واقع می‎‌شوند. در میان هیاهو و تکاپوی طراحان مد جهان، ورزشکاران ایران از همیشه معمولی‌تر به صحنه آمدند و در فضاهای مختلف بحث‌برانگیز شدند.

با تمام این اوصاف به سراغ هوش مصنوعی رفتیم و از آن خواستیم که برای المپیک 2024 لباسی با استفاده از هنر ایرانی طراحی کند. برای اینکه هوش مصنوعی دقیقاً همان چیزی که مدنظر ما است را تحویل دهد، به مهندسی پرامپت نیاز داشتیم.  پس از طراحی و اصلاح سؤال‌های بسیاری که از هوش مصنوعی داشتیم، سرانجام این ابزار به درخواست ما پاسخ داد و نتیجه آن چیزی شد که هر ایرانی را در حسرت فرومی‌برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان