قاب اختصاصی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه در اختیار پلتفرم‌های نمایش خانگی

با موافقت رئیس سازمان صداوسیما در جهت حمایت و تکمیل سبد محتوایی سکوهای دارای مجوز از ساترا، قاب اختصاصی (آی‌فریم) رویداد المپیک ۲۰۲۴ فرانسه که سازمان صدا و سیما حق پخش آن را خریداری کرده است، به سکوهای متقاضی اختصاص پیدا می‌کند.

ساترا به‌منظور حمایت از رسانه‌های دارای مجوز از این سازمان و ارائه خدمات محتوایی، قاب اختصاصی (آی‌فریم) بازی‌های المپیک 2024 فرانسه را در اختیار سکوهای صوت‌و تصویر فراگیر قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، با موافقت رئیس سازمان صداوسیما در جهت حمایت و تکمیل سبد محتوایی سکوهای دارای مجوز از ساترا، قاب اختصاصی (آی‌فریم) رویداد المپیک 2024 فرانسه که سازمان صدا و سیما حق پخش آن را خریداری کرده است، به سکوهای متقاضی اختصاص پیدا می‌کند.

ساترا پیش از این نیز در راستای حمایت از سکوهای صوت و تصویر فراگیر امکان پخش زنده جام ملت‌های آسیا، بازی‌های فوتبال جام جهانی و مسابقات آسیایی 2022 هانگژو را برای متقاضیان فراهم کرده است.

سکوهای متقاضی پخش (سیگنال بازی‌ها) رویداد المپیک 2024 فرانسه در محدوده مرز جغرافیایی ایران، برای دریافت آی‌فریم پخش زنده این رویداد بزرگ ورزشی می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه جامع ساترا اعلام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان