نچیروان بارزانی برای تحلیف پزشکیان به تهران می‌آید

«نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور ایران که فردا، ۹ مرداد برگزار خواهد شد، به تهران سفر کند.

رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران شرکت کند.
 
به گزارش ایسنا، «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور ایران که فردا، 9 مرداد برگزار خواهد شد، به تهران سفر کند.
 
خبرگزاری شفق نیوز گزارش داد: یک منبع مطلع در دولت اقلیم کردستان به شفق‌نیوز گفت که نچیروان  قرار است به دعوت رسمی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران شرکت کند.
 
مراسم تحلیف ساعت 16 سه‌شنبه 9 مرداد در محل برگزاری جلسات علنی مجلس شورای اسلامی و با حضور بیش از 70 هیات از کشورهای خارجی در سطح رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس‌ مجلس، معاون رئیس جمهور، معاون نخست وزیر، وزیرخارجه و سفرا و همچنین سازمان بین المللی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.
 
همچنین در این مراسم مهمانان داخلی در سطح رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس خبرگان رهبری، دبیر شورای نگهبان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از وزرا و مسئولان دولت سیزدهم و مقامات بلندپایه کشوری و لشگری حضور خواهند داشت و رئیس مجلس نیز میزبان مهمانان داخلی و خارجی خواهد بود.
 
این مراسم به‌صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی داخلی پخش خواهد شد و بیش از 600 خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و خارجی آن را پوشش می‌دهند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان