افت فروش سینما در تیرماه ۱۴۰۳/ سینما تیکت با سهم ۸۱ درصدی از فروش در صدر

تقارن فروش هفته آخر تیرماه با تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی سینماهای سراسر کشور، مجموع رقم فروش سینما را با کاهش چشمگیری روبه‌رو کرد.

سامانه‌های فروش آنلاین بلیت سینما در تیرماه 1403 همچنان مورد استقبال مردم بودند، «سینماتیکت» در میان باقی سامانه‌ها با حفظ سهم بازار بالای 80 درصد در جایگاه اول قرار دارد.
 
در اولین ماه تابستان و همزمان با آغاز ماه محرم، سینمای ایران به فروش بیش از 115 میلیارد و 213 میلیون تومان رسید و بیش از 1 میلیون و 998 هزار نفر به سینما رفتند. 
 
دو فیلم «تگزاس3» با فروش بیش از 54 میلیارد تومان و «خجالت نکش» با فروش بیش از 28 میلیارد تومان فیلم‌های پرفروش این ماه بودند. 
 
گزارش فروش سینما در تیرماه 1403
 
سامانه فروش آنلاین بلیت «سینماتیکت» در این ماه با فروش 929 هزار بلیت به فروش 54 میلیارد و 339 میلیون تومانی رسید. سهم این سامانه از فروش کل سینما 46.5 درصد است، همچنین «سینماتیکت» با سهم 80.6 درصدی از فروش آنلاین سینما در میان باقی سامانه‌های فروش آنلاین بلیت نیز پیشتاز است. 
 
قابل ذکر است؛ تقارن فروش هفته آخر تیرماه با تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی سینماهای سراسر کشور، مجموع رقم فروش سینما را با کاهش چشمگیری روبه‌رو کرد.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان