طرز تهیه تست تخم مرغ پنیری غذای ساده اما لذیذ

صبحانه وعده ای مهم در طول روز است که شما می توانید با میل صبحانه ای سالم و مقوی در طول ادامه روز احساس سرحالی و شادابی کنید. تست تخم مرغ پنیری یکی از صبحانه های سالم است که در ادامه مطلب روش تهیه این را قرار داده ایم.

طرز تهیه تست تخم مرغ پنیری غذای ساده اما لذیذ

با استفاده از تخم مرغ می توان صبحانه های متنوع و ساده ای تهیه کرد که یکی از ساده و خوش طعم ترین نوع صبحانه ها با تخم مرغ تست تخم مرغ پنیری است. همانطور که از اسم این صبحانه مشخص است در  تهیه از نان تست، تخم مرغ و دیگ مواد اولیه لازم مانند پنیر و ادویه تهیه می شود. این روش تهیه تخم مرغ یکی از بهترین روش ها برای افرادی می باشد که به تنهایی علاقه ای به تخم مرغ ندارند. در ادامه این مطلب می توانید طرز تهیه تست تخم مرغ پنیری را مشاهده نمایید.

هش براون، تست پنیری و تخم مرغ کاسه ای سه صبحانه مقوی و سالم می باشند که می توانید صبح ها در مدت زمان کمی این ها را تهیه کنید. در مواقعی که برای وعده صبحانه مهمان دارید این صبحانه های ساده و شیک می توانند بهترین گزینه ها برای تهیه صبحانه ای با طعمی عالی و در عین حال با ظاهری ساده و شیک باشد. در تهیه تست تخم مرغ پنیری به دلخواه از انواع ادویه ها مانند فلفل سیاه و یا حتی فلفل قرمز می توانید استفاده کنید. به دلخواه می توانید در صورت نیاز مواد اولیه را یک و یا دو برابر کنید.

تست تخم مرغ پنیری خوشمزه

مواد لازم

  • تخم مرغ 2 عدد
  • نان تست 2 عدد
  • پنیر گودا 2 عدد
  • ژامبون 2 عدد
  • پودر آویشن 1 قاشق چای خوری
  • روغن مایع 1 قاشق غذاخوری

تست تخم مرغ پنیری خوش طعم

طرز تهیه تست تخم مرغ پنیری ساده و شیک

ابتدا برای تهیه این تست تخم مرغ پنیری خوش طعم باید یک عدد نان تست را بردارید. درون نان تست را برش دهید به صورتی که مربعی خالی در نان تست به دست بی آید. زامبون ها را از وسط و از بالا به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید.

حالا باید تابه ای مناسب برای پختن استفاده کنید. تابه را با مقداری روغن بر روی حرارت قرار دهید تا روغن گرم شود. سپس نان تستی که وسط آن به صورت مربعی برش داده شده است را در تابه قرار دهید و 1 عدد تخم مرغ را درون نان بشکنید.

حرارت را کم کنید تا تخم مرغ ها 3 الی 4 دقیقه بر روی حرارت کم و ملایم پخته شوند. زمانی که پخته شد به ترتیب ژامبون، پنیر گودا، ادویه ها و یک آن بخش نان تست برش زده را بر روی نان تست در تابه که در حال پخت است قرار دهید.

طرز تهیه تست تخم مرغ پنیری خوشمزه

در آخر آن یک عدد باقی مانده نان تست را بر روی تمامی مواد قرار دهید و هر دو طرف را در حدی که طلایی رنگ شوند بپزید پس از این که هر دو طرف تست طلایی شد می توانید این صبحانه ی خوشمزه را سرو کنید نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان