ساخت ورزشگاه جدید برای منچستریونایتد ۲ میلیارد پوند آب می‌خورد

منچستریونایتد برای ساخت ورزشگاه جدید و مدرن خود، آمادگی هزینه کردن ۲ میلیارد پوند را دارد. این باشگاه با این تصمیم بزرگ، قصد دارد یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های جهان را در اختیار داشته باشد.

 باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد به جای بازسازی اولدترافورد، ورزشگاهی جدید بسازد.

به گزارش تسنیم، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد به جای نوسازی ورزشگاه اولدترافورد، ورزشگاه جدیدی را در شهر منچستر احداث کند. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»؛ این باشگاه لیگ برتری به جای افزایش مجدد گنجایش ورزشگاه اولدترافورد به دنبال ساخت یک ورزشگاه 100 هزار نفری جدید است. مدیران باشگاه پس از اینکه گروه بازسازی اولدترافورد به این نتیجه رسیدند که ساخت ورزشگاه جدید گزینه‌ای متحول‌کننده‌تر از بازسازی تئاتر رؤیاها (لقب اولدترافورد) خواهد بود، حالا ساخت ورزشگاهی جدید را مدنظر دارند.

طبق گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ انتظار می‌رود ساخت ورزشگاه جدید چیزی در حدود 2 میلیارد پوند هزینه روی دست باشگاه منچستریونایتد بگذارد و تکمیل آن 6 سال زمان خواهد برد، این در حالی است که بازسازی ورزشگاه اولدترافورد یک میلیارد پوند هزینه خواهد داشت. روزنامه «میرر» هم گزارش داد؛ هزینه ساخت ورزشگاه جدید با ترکیبی از سرمایه‌گذاری خصوصی و دولتی تأمین می‌شود. منچستریونایتد ورزشگاه «SoFi » شهر لس‌آنجلس را به عنوان الگویی برای ساخت ورزشگاه جدید و بازسازی منطقه اطراف آن می‌بیند.

اریک کانتونا اسطوره باشگاه منچستریونایتد اخیراً در مصاحبه با نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» بااشاره به جایگاه خاص ورزشگاه اولدترافورد گفته بود: فکر می‌کنم ورزشگاه بسیار مهم است. یادم می‌آید روز اولی که به منچستریونایتد آمدم، می‌توانستم ارواح باشگاه، بازیکنان، انرژی باشگاه، تاریخ باشگاه و همه چیز را حس کنم. این یک میراث است. شما می‌توانید روح باشگاه را در اولدترافورد احساس کنید، می‌توانید انرژی گذشته را به شدت احساس کنید. این بسیار مهم است. نمی‌توانم منچستریونایتد را بدون اولدترافورد تصور کنم. نمی‌توانم لیورپول را بدون آنفیلد یا رئال مادرید را بدون سانتیاگو برنابئو تصور کنم. به نظرم برخی باشگاه‌ها با تغییر ورزشگاه‌های خود، روح‌شان را از دست می‌دهند، مثلاً آرسنال. وقتی آنها ورزشگاه هایبری را ترک کردند، روح واقعی‌شان را از دست دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان