شاید باورتان نشود اما باب اسفنجی ۲۵ ساله شد

باب اسفنجی شلوار مکعبی اولین بار در تابستان ۱۹۹۹ توسط نیکلودئون به نمایش درآمد و به سرعت تبدیل به یکی از موفق‌ترین سریال‌های انیمیشن تمام دوران شد.

جماران نوشت: «باب اسفنجی شلوار مکعبی» اولین بار در تابستان 1999 توسط نیکلودئون به نمایش درآمد.

نیکلودئون در جشن گرفتن بیست و پنج ساله شدن «باب اسفنجی شلوار مکعبی» در کمیک کان امسال در سن دیگو، خبرهای جدیدی داد. در این رویداد مارک همیل با حضوری غافلگیرکننده فاش کرد که در چهارمین فیلم باب اسفنجی با عنوان «فیلم باب اسفنجی: جستجوی شلوار مکعبی» که سال 2025 راهی سینماها می‌شود، صداپیشگی هلندی پرنده را ایفا می‌کند. وی از این نقش به عنوان نقشی متفکرانه‌تر و از نظر فکری چالش برانگیزتر یاد کرد.

در این داستان باب اسفنجی پس از پشت سر گذاشتن وظیفه به ظاهر غیرممکن آقای کراب برای دستیابی به یک اسپاتول هیدرودینامیکی به شغل رویایی خود می‌رسد. در این رویداد صداپیشگان این انیمیشن محبوب شامل تام کنی (باب اسفنجی)، بیل فاگرباکه (پاتریک)، کارولین لارنس (ساندی)، راجر بامپس (اسکایدوارد)، کلنسی براون (آقای کرابس) و آقای لارنس (پلانکتون) روی صحنه رفتند تا در یک میز زنده شرکت کنند.

فاگرباکه که 25 سال بازی در نقش ستاره دریایی کم هوش را انجام داده به تماشاگران گفت: مثل یک مهمانی بزرگ است و من خیلی لذت می‌برم و به کودک 7 ساله درونم اجازه می‌دهم تا بدود. لارنس هم فاش کرد که نزدیک بود نقش پلانکتون را از دست بدهد و برای جایگاهش جنگید، زیرا قصد این بود که یک سلبریتی آن شخصیت را ایفا کند.

«باب اسفنجی شلوار مکعبی» اولین بار در تابستان 1999 توسط نیکلودئون به نمایش درآمد و به سرعت تبدیل به یکی از موفق‌ترین سریال‌های انیمیشن تمام دوران شد.

این نمایش که توسط استفان هیلنبرگ ساخته شده درباره اسفنجی خوش شانس و قهرمان است که داخل یک آناناس زیر دریا زندگی می‌کند و سعی دارد در امتحان مدرسه قایق سواری قبول شود و شکست می‌خورد و به عنوان یک آشپز کار می کند و وقت خود را با دوستان رنگارنگش سپری می‌کند.

تاکنون یک سریال در 14 فصل از این انیمیشن پخش شده و پانزدهمین فصل آن هم تمدید شد. 3 فیلم نیز برمبنای آن ساخته شده است که شامل «فیلم باب اسفنجی شلوار مربعی» در سال 2004، «اسفنج بیرون از آب» در سال 2015 و «اسفنج فراری» در سال 2020 می شود.

2 سریال اسپین آف هم در همین حال و هوا ساخته شده است. بر اساس این شخصیت ها یک موزیکال هم سال 2017 در برادوی روی صحنه رفت که تحسین منتقدان و 12 نامزدی تونی (از جمله یک برد) کسب کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان