آینده مامارداشویلی نامعلوم؛ عربستانی‌ها به دنبال جذب ستاره یورو ۲۰۲۴

آینده گئورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان درخشان گرجستانی، پس از درخشش در یورو ۲۰۲۴، نامعلوم است. این دروازه‌بان با پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی از سوی باشگاه‌های مختلفی روبرو شده است و باید تصمیم بگیرد که به کدام لیگ برود. عربستانی‌ها با پیشنهاد مالی هنگفتی به دنبال جذب این ستاره جوان هستند.

 گئورگی مامارداشویلی پس از درخشش در یورو 2024 مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان بااستعداد گرجستانی، پس از نمایش‌های درخشان در رقابت‌های یورو 2024، به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. عملکرد خیره‌کننده او در این تورنمنت، باعث شده تا بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی و به‌ویژه باشگاه‌های ثروتمند عربستانی به دنبال جذب این دروازه‌بان جوان باشند. گئورگی مامارداشویلی پیشنهاد بسیار خوبی از یکی از باشگاه‌های عربستان سعودی دریافت کرده است.

عربستانی‌ها حاضرند مبلغ 35 میلیون یورویی که والنسیا برای فروش این دروازه‌بان تعیین کرده را پرداخت کنند. رلوو همچنین درباره میزان دستمزد احتمالی مامارداشویلی توضیحی نداده اما تاکید کرده که به این دروازه‌بان گرجستانی دستمزد فوق‌العاده‌ای پیشنهاد شده است.

از سوی دیگر، این رسانه اسپانیایی نوشته که مامارداشویلی هنوز به پیشنهاد عربستان سعودی فکر نکرده و قصد دارد در لیگ برتر انگلیس به فوتبال خود ادامه دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان